خبرگزاری کار ایران

محمدرضا تابش در گفتگو با ایلنا: / تکرار /

استفاده ابزاری از امام(ره) جفا به نظام مردم سالارانه جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۶۴۲

سخنرانی های و مکتوبات امام(ره) موجود است و سید حسن خمینی یادگار بزرگوار ایشان که مسئولیت حفظ و نشر آثار ایشان را برعهده دارند در قید حیات هستند و نمی توان ادعا کرد که امام به حکومت اسلامی قائل بوده اند.

نماینده مردم اردکان در مجلس خطاب به کسانی که مدعی‌اند امام خمینی(ره) به اجبار عنوان جمهوری اسلامی را پذیرفته‌اند، گفت: این خوب نیست که برای رسیدن به مقاصد سیاسی و بیرون کردن رقیب از صحنه از امام هم استفاده ابزاری کنیم و این جفای به امام و حرکت مردم سالارانه نظام جمهوری اسلامی است.

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اظهارات برخی از چهره‌های سیاسی که مدعی‌اند امام خمینی(ره) به اجبار عنوان جمهوری اسلامی را پذیرفته‌اند، اظهار داشت: امام را باید از سخنرانی‌هایشان و آثارشان و بنیاد حفظ و نشر آثار شناخت و از ابتدای انقلاب تا زمان ارتحال ایشان همواره بر جمهوری بودن نظام و دخالت مردم در سرنوشت خود تاکید داشتند.

وی ادامه داد: سخنرانی‌های و مکتوبات ایشان موجود است و سید حسن خمینی یادگار بزرگوار ایشان که مسئولیت حفظ و نشر آثار ایشان را برعهده دارند، در قید حیات هستند و نمی‌توان چنین ادعایی را مطرح کرد.

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: این خوب نیست که برای رسیدن به مقاصد سیاسی و بیرون کردن رقیب از صحنه از امام هم استفاده ابزاری کنیم و این جفای به امام و حرکت مردم سالارانه نظام جمهوری اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز