خبرگزاری کار ایران

سلطانی در تذکر شفاهی؛

گران‌فروشی‌ها در بازار نتیجه ضعف نظارت مسئولان است

کد خبر : ۱۵۴۳۶۰

در صورتی که اقدامات جدی و اساسی جهت احقاق حقوق مردم انجام شود به هیچ وجه نمی‌توانیم از حرکت‌های مردم در جهت مطالبات به حقشان جلوگیری کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گران فروشی‌های اخیر نتیجه ضعف نظارت مسئولان است، گفت: نظارت دقیق بر بازار به معنی حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرعباس سلطانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از گران فروشی‌های اخیر که نتیجه ضعف نظارت مسئولان است، گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم با اتخاذ تدابیر مناسب اجازه جولان دلالان و تحمیل گرانی به مردم را ندهد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت اقشار آسیب پذیر باید در دستور کار دولت و مسئولان قرار بگیرد، افزود: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید نظارت بیشتر بر بازار ضروری است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه استان چهارمحال و بختیاری ۱۰ درصد از آب کشور را تامین می‌کند، گفت: متاسفانه به دلیل انحصار طلبی‌ها پیش بینی می‌شود که بحران آب به چالش جدی و هزینه بر تبدیل شود.

وی ادامه داد: امید است مردم با استفاده درست و صحیح از آب از هدر رفت مایه حیات جلوگیری کنند و با مدیریت صحیح نسبت به استفاده از آن اقدام کنند.

سلطانی با هشدار به مسئولان کشور تصریح کرد: در صورتی که اقدامات جدی و اساسی جهت احقاق حقوق مردم انجام شود به هیچ وجه نمی‌توانیم از حرکت‌های مردم در جهت مطالبات به حقشان جلوگیری کنیم.

وی با انتقاد از رها کردن پروژه‌های آبی استان چهارمحال و بختیاری افزود: تکمیل پروژه‌های آبی خواسته مردم حوزه انتخابیه بنده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی در مورد اقدامات جدی و عملیاتی در نحوه تخصیص اعتبارات پروژه های فراملی همچون جاده شهرکرد - بروجن گفت: تکمیل و ایمن سازی جاده های حوزه انتخابیه برای جلوگیری از وقوع تصادفات ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز