خبرگزاری کار ایران

بررسی نهایی سوال از وزیر اقتصاد به دو هفته آینده موکول شد

کد خبر : ۱۴۸۹۳۵

مهناز بهمنی نماینده سراب از طیب نیا وزیر اقتصاد سئوالاتی درباره حوزه انتخابیه اش مطرح کرد که مقرر شد بعد از دو هفته به این سئوالات پاسخ داده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی، برخی از نمایندگان مجلس از وزیر اقتصاد، رئیس سازمان بورس و مدیرعامل بانک های ملی و تجارت سئوال پرسیدند. در جلسه امروز مقرر شد تا وزیر اقتصاد برای پاسخ به سؤالات مجدداً ظرف دو هفته آینده در این کمیسیون حضور یابد.

به گزارش ایلنا، سید محمد حسین میرمحمدی درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس اعضای این کمیسیون بعد از بررسی اخبار اقتصادی به بررسی سئوالات نمایندگان از مسئولان پرداختند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس سئوالات نادر قاضی پور نماینده ارومیه از صالح آبادی رئیس سازمان بورس و همچنین آصفری نماینده اراک و کمیجان درباره مشکلات ارائه وام های ازدواج از مدیران عامل بانک های ملی و تجارت مطرح شد و مقرر شد بعد از دوهفته به سئوالات آنها پاسخ داده شود.

میرمحمدی افزود: مهناز بهمنی نماینده سراب از طیب نیا وزیر اقتصاد سئوالاتی درباره حوزه انتخابیه اش مطرح کرد که مقرر شد بعد از دو هفته به این سئوالات پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: موضوع نرخ سود بانکی در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد بررسی شد که در این زمینه نیز مقرر شد تا دوهفته آینده توضیحاتی ارائه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مقرر شد بعد از بررسی های لازم در زمینه موضوع اقتصاد مقاومتی، کارگروه اقتصاد مقاومتی در آینده نزدیک تشکیل جلسه بدهد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز