خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت در نطق میان دستور:

رفتار مجلس تناقضی با درخواست‌های مردم ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۷۱

جهت‌گیری مذاکرات در کل مثبت است، اما همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند نباید به دشمنان اعتماد کرد وباید توجه کنیم که مذاکرات صرفا هسته‌ای است و نباید وارد مسائل غیر هسته‌ای شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم برخی نامهربانی‌ها نسبت به دولت تناقضی در رفتار مجلس با مردم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی جعفرزاده امین آبادی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به اجلاس مجالس کشورهای اسلامی اظهار داشت: علیرغم اینکه غرب که تلاش می‌کند ایران را کشوری منزوی نشان دهد‏، با اجلاس اخیر مجالس کشورهای اسلامی اقتدار ایران در منطقه بیش از پیش آشکار شد.

نماینده مردم رشت همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران گفت: جهت‌گیری مذاکرات در کل مثبت است، اما همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند نباید به دشمنان اعتماد کرد وباید توجه کنیم که مذاکرات صرفا هسته‌ای است و نباید وارد مسائل غیر هسته‌ای شود.

وی با بیان اینکه ملت غیور ایران در ۲۴ خرداد ماه سال جاری در اطاعت از رهبری حماسه بزرگ دیگری را رقم زدند‏، خاطر نشان کرد: علی رغم برخی از نامهربانی‌ها نسبت به دولت نوپا و دادن چندکارت زرد به برخی از وزرای دولت یازدهم‏، بین رفتار و گفتار مجلس با مردم تناقضی وجود ندارد.

جعفر‌زاده امین آبادی ضمن تشکر از رئیس جمهور در رابطه با انتخاب یک فرد آگاه و مطلع به عنوان استاندار گیلان به تشریح بخشی از مشکلات مردم این استان پرداخت وگفت: محرومیتهای مردم مظلوم گیلان، ‌نرخ بالای بیکاری، اخراج و تعدیل هزاران هزار نیروی کارآمد بر مشکلات این استان افزوده است.

نماینده مردم رشت همچنین گفت: در دهه هفتاد ظلم بزرگی به استان گیلان روا شد وگیلان رابه عنوان قطب کشاورزی نامیدند و مانع ایجاد هر نوع سرمایه گذاری در آنجا شدند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود افزود: استان گیلان جاذبه‌های گردشگری دارد اما جاده امن برای گردشگر ندارد.

جعفر‌زاده امین آبادی همچنین نبود آب شرب وسالم با شهرهایی با قدمت چند صد ساله را فاقد توجیه عنوان کرد و خاطر‌نشان کرد: شهرستان رشت حدود یک سوم جمعیت استان رادر بردارد اما معلوم نیست که چرا شش بخش منطقه آن در تقسیمات کشوری مورد بی‌مهری قرار گرفته و تبدیل به شهرستان نمی‌شود تا بتوان خدمات را در آنجا افزایش داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز