خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا مصری در جمع خبرنگاران:

دولت لایحه اقتصاد مقاومتی را به مجلس بیاورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۳۷

بحثاصلی و اساسی درباره اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بود که انشاءالله با کمک سایر قوا بتوانیم آن حماسه اقتصادی را در ارتباط با اقتصاد مقاومتی در کشور تحقق ببخشیم.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خواستار ارائه لایحه اقتصاد مقاومتی از سوی دولت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا مصری در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه غیر علنی امروز مجلس اظهار کرد: اولین بحثی که مطرح شد بحثنهمین کنفرانسPUICو حضور خوب و فعال رؤسا یا نواب مجالس کشورهای اسلامی در این کنفرانس بود.

وی ادامه داد: بحثاصلی و اساسی درباره اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بود که انشاءالله با کمک سایر قوا بتوانیم آن حماسه اقتصادی را در ارتباط با اقتصاد مقاومتی در کشور تحقق ببخشیم.

نماینده مردم کرمانشاه افزود: در این زمینه اگر احتیاجی به قوانین داشته باشد یا ملزوماتی از نظر مجوزهای مجلس نیاز دارد هرچه زود‌تر دولت لوایحی را که مورد نیاز است تدوین و تقدیم مجلس کند که ما بتوانیم در این فرصتی که تا انتهای سال است یا نهایتا در ابتدای سال آینده آن‌ها را به تصویب برسانیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: بحثسوم دغدغه‌های نمایندگان مجلس درباره برخی از اظهارنظرهای مقامات آمریکایی در ارتباط با مذاکراتی که خارج از دستورات مذاکرات است و عمده آن‌ها هیچگونه جنبه اجرایی ندارد، شاید مصرف داخلی داشته باشد، اما در هر صورت مورد نقد نمایندگان مجلس است که این دغدغه‌ها را در جلسه غیر علنی برخی از نمایندگان مطرح کردند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: این جلسه، جلسه‌ای بود در درون خود مجلس و هیچ مهمانی نیز حضور نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز