خبرگزاری کار ایران

ابوترابی فرد اعلام کرد:

بررسی بخش درآمدی بودجه در نوبت بعدازظهر مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۰۹

کته‌ای که نمایندگان استان‌های گیلان و مازندران در طول جلسه امروز مجلس بر آن تاکید داشتند بارش سنگین برف در این مناطق و مشکلات ناشی از این برف سنگین در اکثر روستاهای این مناطق بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز در دو نوبت از ساعت ۱۴ ظهر بررسی بخش درآمدی بودجه ۹۳ کل کشور را در دستور کار قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دقایقی پیش هفتمین نشست علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۳ کل کشور با ریاست حجت‌الاسلام ابوترابی فرد به پایان رسید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام تنفس اعلام کرد: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز در دو نوبت از ساعت ۱۴ ظهر بررسی بخش درآمدی بودجه ۹۳ کل کشور را در دستور کار قرار خواهد داد.

ابوترابی فرد در ادامه با اشاره به بارش سنگین برف در استان‌های گیلان و مازندران گفت: نکته‌ای که نمایندگان استان‌های گیلان و مازندران در طول جلسه امروز مجلس بر آن تاکید داشتند بارش سنگین برف در این مناطق و مشکلات ناشی از این برف سنگین در اکثر روستاهای این مناطق بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه تعداد قابل توجه‌ای از روستاها در مناطقی که ذکر شد با مشکلاتی در راه‌های اتصالی و قطع آب و برق و گاز مواجه شده‌اند خواهش من از مسئولین مربوطه محترم این است که حل این مشکلات را در دستور کار خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز