خبرگزاری کار ایران

تابش با انتقاد از آنچه تبعیض ناروا در بودجه خواند‎؛

همین بودجه معیوب را ۱۰۰ درصد تخصیص دهید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۵۶

تذکر دوم من در خصوص اصل پنجاه یعنی حفظ محیط زیست است که جلوگیری از تخریب آن یک وظیفه عمومی است. من استدعا دارم از نمایندگان که به پیشنهادات زیست محیطی رأی دهند.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی در مجلس شوریا اسلامی درباره رفع تبعیضات ناروا و اختصاص امکانات برای همه تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا تابش در تذکری شفاهی در جلسه نوبت بعدازظهر مجلس شورای اسلامی براساس اصل ۳ قانون اساسی در خصوص رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات رفاهی برای همه گفت: بسیاری از استان‌های ما در بودجه‌های اختصاص داده شده در مدار عدالت قرار نگرفته‌اند. از جمله استان یزد که مردم آن ۸۴۰ میلیارد تومان مالیات می‌دهند اما مجموع بودجه عمرانی و جاری آن‌ها حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است، این با اصل عدالت و مساوات مغایرت دارد.

تابش افزود: حداقل انتظار ما این است که این بودجه ناقص و معیوب به صورت صد درصد تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: تذکر دوم من در خصوص اصل پنجاه یعنی حفظ محیط زیست است که جلوگیری از تخریب آن یک وظیفه عمومی است. من استدعا دارم از نمایندگان که به پیشنهادات زیست محیطی رأی دهند.

تابش ادامه داد: آخرین تذکرم درباره ماده ۲۴ بند ۴ است. آقای رئیس الآن اکنون موعد بررسی لایحه بودجه است و ما شاهد هستیم که حدود ۸۰ تا ۹۰ نفر از همکاران ما در جلسه نیستند. این وظیفه هیئت رئیسه است که این موضوع را پیگیری کند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس گفت: دوستان باید حضور به موقع در جلسات داشته باشند.

همچنین یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس اسامی نمایندگانی را که بیشتر از ۱۵ دقیقه در جلسه علنی صبح تأخیر داشتند را قرائت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز