خبرگزاری کار ایران

عبداللهی در تذکری آئین نامه‌ای خطاب به لاریجانی؛

بررسی بودجه را متوقف کنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۰

لاریجانی: از نظر آئین‌نامه نیز کار کمسیون تلفیق زمان دارد و این یک زمان طبیعی است که موقع تحویل لایحه گاهی مواردی از آن باقی می‌ماند.

نماینده ماهنشان در مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: هنوز در کمیسیون تلفیق در مورد ماده واحده هدفمند یارانه‌ها رای گیری نشده است بنابریان باید بحثبودجه متوقف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا عبداللهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: تذکر بنده منهای بحثهای کیفی در خصوص بودجه که جز افزایش قیمت‌ها و بیکاری و فقر حاصلی نخواهد داشت، مربوط به بند سه ماده ۸۶ است که بنابر آن کمیسیون تلفیق موظف است ۱۵ روز پس از پایان مهلت گزارش نهایی خود را تعیین و به مجلس تقدیم نماید. اما علیرغم آن هنوز کار کمیسیون تلفیق به پایان نرسیده‌؛ تعدادی از اعضای کمیسیون تلفیق اظهاراتشان را مطرح کردند و هنوز دوستان ما در حال پیشنهاد دادن هستند.

عضو کمیسیون بودجه و تلفیق همچنین در ادامه افزود: مابه شما اعلام می‌کنیم که کمیسیون تلفیق گزارش خود را ارائه نداده است و ما ماده واحده را رای‌گیری نکرده‌ایم.

نماینده مردم ماهنشان در پایان از مجلس خواست که این بحثرا متوقف کند و به بحثدیگری بپردازند.

علی لاریجانی رئیس مجلس در جواب به تذکر عبداللهی اظهار داشت: من فکر می‌کنم شما که در کمیسیون تلفیق هستید، نباید مسائلتان را اینجا حل کنید.

لاریجانی در ادامه افزود: رئیس کمیسیون تلفیق رسماً نامه را نوشته و بودجه را به ما ارائه داده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از نظر آئین نامه نیز کار کمسیون تلفیق زمان دارد و این یک زمان طبیعی است که موقع تحویل لایحه گاهی مواردی از آن باقی می‌ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز