خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور روحانی در داووس؛ کلید تحقق حماسه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۰۴

در صحبت‌های آقای روحانی حتی یک درصد اشتباه نیز وجود نداشت و می‌تواند موجب افزایش اقتدار جهانی ایران و زمینه‌ساز افزایش سرمایه‌گذاری اقتصادی جهانی در ایران باشد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه روحانی در صبحت‌هایش واقعیت جامعه ایران و مطالبات مردمی را گفت، تصریح کرد: حضور آقای روحانی در اجلاس داووس و صحبت‌های ایشان را می‌توان به نوعی کلیدی بر تحقق حماسه اقتصادی دانست.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حضور رئیس‌جمهور در اجلاس داووس و سخنرانی وی گفت: اظهارات رئیس جمهوری برگرفته از بینش اسلامی و رحمانی تشییع و آرمان‌های امام و انقلاب بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور با کیاست، شجاعت و درایت افکار عمومی جهان را متوجه این امر کرد که ایرانیان افرادی صلح‌دوست هستند و ایران از هرگونه شرارت، جنگ و کینه بیزار است و توانست چهره غلطی که از ایران ساخته شده بود را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه روحانی در صبحت‌هایش واقعیت جامعه ایران و مطالبات مردمی را گفت، تصریح کرد: حضور آقای روحانی در او صحبت‌های ایشان را می‌توان به نوعی کلیدی بر تحقق حماسه اقتصادی دانست.

پیرموذن تاکید کرد: در صحبت‌های آقای روحانی حتی یک درصد اشتباه نیز وجود نداشت و می‌تواند موجب افزایش اقتدار جهانی ایران و زمینه‌ساز افزایش سرمایه‌گذاری اقتصادی جهانی در ایران باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز