خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

منافع حزبی مخالفان توافق ژنو با تحریم‌ها گره خورده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۹۷

آنهایی که می‌گویند نباید نیروگاه‌های هسته‌ای بسته شوند، جواب بدهند که کدام نیروگاه بسته شده است و سپس جواب بدهند آیا با بسته شدن کارخانه‌ها نیز موافق هستند؟ و اگر موافق نیستند چرا در طی این ۸ سال که بسیاری از کارخانه‌ها بسته شد، فریادی از آنها بلند نشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی توافق ژنو با را مبتنی بر نرمش قهرمانه مدنظر مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: متاسفانه گروهی که توفیقات مذاکرات ژنو را عزا و خفت‌بار می‌نامد، دلیل مخالفتشان این است که منافع حزبی و جناحی‌شان با تحریم‌ها گره خورده است و گویی صدای ملت در رد آنها و انتخاب روحانی را نشنیدند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص «روز سیاه هسته‌ای» خطاب شدن روز اجرایی شدن توافقات هسته‌ای توسط بعضی از نمایندگان مجلس گفت: توافقنامه ژنو از توفیقات و افتخارات جمهوری اسلامی ایران در طی چند دهه گذشته بوده است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه تندروها درصدد گرفتن انتقام از دولت هستند، تصریح کرد: متاسفانه گروهی که توفیقات مذاکرات ژنو را عزا و خفت‌بار می‌نامد دلیل مخالفتشان این است که منافع حزبی و جناحی‌شان با تحریم‌ها گره خورده است و گویی صدای ملت در رد آنها و انتخاب روحانی را نشنیدند.

وی با اشاره به جمله رئیس‌جمهوری در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه چرخ سانتریفیوژها بچرخد به شرطی که چرخ کارخانه‌ها نیز بچرخد، خاطرنشان کرد: آنهایی که می‌گویند نباید نیروگاه‌های هسته‌ای نباید بسته شوند، جواب بدهند که کدام نیروگاه بسته شده است و سپس جواب بدهند آیا با بسته شدن کارخانه‌ها نیز موافق هستند؟ و اگر موافق نیستند چرا در طی این ۸ سال که بسیاری از کارخانه‌ها بسته شد، فریادی از آنها بلند نشد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه کارخانه‌های بسیاری به خاطر مشکلات کشور بسته شده است که باز شدن آنها نیازمند رفع تحریم‌ها و جذب سرمایه‌های خارجی است که گام اول اجرایی شدن توافق ژنو می‌تواند به رفع مشکلات اقتصادی، کمک‌های بسیاری بکند.

پیرموذن توافق ژنو با را مبتنی بر نرمش قهرمانه مدنظر مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هم از این توافقات ابراز رضایت کردند و کاری برخلاف نظر ایشان صورت نگرفته است. رهبری نسبت به مسائل هوشیار و حساس هستند و اگر انحرافی رخ داده بود، ایشان تذکر می دادند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت ابراز داشت: مجلس بهتر است به جای اینکه باری اضافه بر دوش دولت بیندازد، درصدد کمک به دولت و حل مشکلات اقتصادی مردم و ارتقای سطح کشور باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز