خبرگزاری کار ایران

احمدی لاشکی در تذکر شفاهی:

تسریع در ساخت پل سرداب رود چالوس ضرورت است

کد خبر : ۱۳۸۵۱۲

وزیر اقتصاد همچنین باید درباره علت صدور بخشنامه عدم ترخیص خودرو با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و بالاتر از آن که به چند گمرک محدود شده است و همچنین علت ترخیص ماشین آلات سنگین راه و شهرسازی و کشنده های فرسوده در گمرکات توضیح دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به تسریع در ساخت پل سرداب رود چالوس به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و گفت: با ساخت این پل معضل ترافیک غرب چالوس مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد با اشاره به سنتی بودن مدیریت گمرک گفت: براساس نظر مرکز پژوهش های مجلس رتبه گمرک در زمان تحویل به موقع محموله در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال قبل ۵۳ رتبه کاهش یافته است از این رو وزیر اقتصاد باید دلیل این کاهش رتبه را توضیح دهد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر اقتصاد باید توضیح دهد علت صدور بخشنامه‌های مرتبط با پذیرش ضمانتنامه در تاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری و حذف یکباره آن در تاریخ ۱۳ مهرماه سال ۹۲ چیست.

وی افزود: وزیر اقتصاد همچنین باید درباره علت صدور بخشنامه عدم ترخیص خودرو با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و بالاتر از آن که به چند گمرک محدود شده است و همچنین علت ترخیص ماشین آلات سنگین راه و شهرسازی و کشنده های فرسوده در گمرکات توضیح دهد.

احمدی لاشکی همچنین از دولت قبل و فعلی به خاطر شهرستان شدن کلاردشت تشکر کرد و گفت: متأسفانه چارت نیروی انسانی این شهرستان هنوز مشخص نشده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به وزیر نیرو به منظور گازرسانی منطقه کجور تذکر داد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور به خاطر انجام سفرهای استانی تشکر کرد و گفت: انشاءالله این سفرها ضابطه مند و هدفمند و در راستای حل مشکلات مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز