خبرگزاری کار ایران

تابش:

خاتمی نشستی درباره انتخابات نداشته است

کد خبر : ۱۳۸۲۳۶

قرار نیست که همیشه اصولگرایان درحاکمیت باشند / در جلسات بنیاد باران تنها مباحثتخصصی مطرح می‌شود.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی ر خصوص خبر برخی از رسانه های اصولگرا درباره نشست سید محمد خاتمی با برخی ازبزرگان اصلاح طلب در داراباد تهران و بحثوی پیرامون انتخابات مجلس آینده اضافه کرد: چنین نیست. اگر هم جلسه ای بوده جلسه های ماهانه بنیاد باران بوده که به طور مرتب برگزار می شود.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در خصوص تصویب یک فوریت طرح تسری گزینش معلمان آموزش و پرورش به نهادهای دیگر و اینکه آیا این طرح نوعی کنترل انتصابات در دولت می تواند باشد یا نه اظهار داشت: این شمشمیری دو لبه است. قرار نیست که همیشه اصولگرایان درحاکمیت باشند. اینکه در هرصورت مسئولی که می خواهد متکفل امری شود باید صلاحیت هایی داشته باشد امری است که کسی در آن تردیدی ندارد. ولی برخوردهای سلیقه ای و جناحی نگران کننده است.

وی افزود: امیدوارم در فرایند بررسی سعی کنیم موارد صد درصد قانونی به معنای جامع و کامل و مانع و غیرقابل تفسیر و غیر قابل سوء استفاده جناحی را حاکم کنیم تا هرکس نتواند نظرات سیاسی و گروهی و جناحی خود را اعمال نکند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مسلما این طرح یک طرح سیاسی بود و نه یک طرح عادی. یعنی صرفا نمایندگان به مسائل حقوقی و مصالح کشور توجه نداشته اند. طراحان نیز مشخص است که از چه طیفی هستند. البته ما مخالف نیستیم که مسئولی باید منزه و شایسته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص خبر برخی از رسانه های اصولگرا درباره نشست سید محمد خاتمی با برخی ازبزرگان اصلاح طلب در داراباد تهران و بحثوی پیرامون انتخابات مجلس آینده اضافه کرد: چنین نیست. اگر هم جلسه ای بوده جلسه های ماهانه بنیاد باران بوده که به طور مرتب برگزار می شود.

تابش در پایان گفت: در جلسات بنیاد باران نیز تنها مباحثتخصصی مطرح می‌شود. روزی راجع به اقتصاد و روزی مثلا درباره انرژی هسته ای گفت و گو می شود. متخصصان می آیند و در این موارد گفت و گوهای کارشناسی صورت می گیرد. ضمن اینکه بحثپیرامون انتخابات مجلس بسیار زود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز