خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون تلفیق در گفت‌وگو با ایلنا:

در بررسی بودجه تمامی سناریوها را مد نظر قرار داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۳۵

ما از تمام کسانی که می‌خواهند تحریم‌ها برداشته نشود بیزاریم و با تمام کسانی که می‌خواهند تحریم‌ها برداشته شود، دوست هستیم و دست این افراد را می‌بوسیم.

عضو کمیسیون تلفیق گفت: در بررسی لایحه بودجه تمامی سناریوهای ممکن در تحریم‌ها را مد نظر قرار داده‌ایم.

ایرج ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص رفع تحریم‌های اقتصادی از ۳۰ دی ماه و اصلاحیه دولت بر بودجه در این خصوص گفت: ما در بررسی لایحه بودجه در مجلس تمامی سناریوهای ممکن چه وجود تحریم‌ها و چه رفع تحریم‌ها را مد نظر قرار داده‌ایم.

عضو کمیسیون تلفیق ادامه داد: ما در بررسی بودجه با این نگاه که تحریم‌ها رفع نشده است، بودجه را بررسی می‌کنیم و برای اضافه درآمدی که از فروش نفت و یا آزاد شدن پول‌هایمان حاصل می‌شود نیز به این نتیجه رسیده‌ایم که این درآمد اضافه به صندوق توسعه ملی می‌رود.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس درخصوص رفع تحریم‌ها از ۳۰ دی ماه نیز اظهار داشت: ما از رفع تحریم‌ها خوشحال هستیم و هر وظیفه‌ای که مجلس بتواند در این رابطه بکند را انجام می‌دهیم.

ندیمی ابراز داشت: ما از تمام کسانی که می‌خواهند تحریم‌ها برداشته نشود بیزاریم و با تمام کسانی که می‌خواهند تحریم‌ها برداشته شود، دوست هستیم و دست این افراد را می‌بوسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز