خبرگزاری کار ایران

پیرموذن در گفت‌وگو با ایلنا:

سوالات حاشیه‌ای از دولت، برگرفته از منافع باندی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۳۵

برخی نمایندگان متاسفانه تلاش می‌کنند تا سوالات تلمبار شده از دولت قبل را از مسئولین جدید بپرسند، در حالیکه این موضوع به شکل بی‌مورد وقت و انرِژی نمایندگان را می‌گیرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید بدانند که مطرح‌کردن سوالات حاشیه‌ای که بیشتر برگرفته از منافع باندی و گروهی و دوستی با دولت سابق است، عرصه را برای نقش آفرینی دولت در حل مشکلات تنگ‌تر می‌کند.

کمال الدین پیرموذن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه روحانی و دولتش وارثبدهی‌ها و افراطی‌گری‌های بسیاری هستند، گفت: سیاست جمهوری اسلامی این است که برای تحقق حماسه سیاسی دیگر و حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین آفرینش حماسه اقتصادی، باید به جای بار خاطر دولت، خود را یار و یاور دولت یازدهم بدانیم.

وی با انتقاد از سوالات و تذکرات پی در پی برخی نمایندگان نسبت به مسئولان اجرایی کشور، افزود: برخی نمایندگان متاسفانه تلاش می‌کنند تا سوالات تلمبار شده از دولت قبل را از مسئولین جدید بپرسند، در حالیکه این موضوع به شکل بی‌مورد وقت و انرِژی نمایندگان را می‌گیرد.

پیرموذن ادامه داد: نمایندگان باید بدانند که مطرح‌کردن سوالت حاشیه‌ای که بیشتر برگرفته از منافع باندی و گروهی و دوستی با دولت سابق است، عرصه را برای نقش آفرینی دولت در حل مشکلات تنگ‌تر می‌کند.

وی افزود: ما نمایندگان نباید به جای بستر سازی و اهتمام ویژه برای تعامل با سایر قوا برای اولویت‌های معیشتی مردم مشکل آفرینی کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هیچ یک از ما انسان‌های کاملی نیستیم، خاطرنشان کرد: باید حواسمان باشد تا مبادا منیت‌ها گریبان‌گیر ما شود و به شکاف میان قوا منجر شود و اهداف رئیس جمهور در ۲۴ خرداد فراموش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز