خبرگزاری کار ایران

کوهکن در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت احزاب منتقد را طرد نکند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۹۵

احزاب موافق دولت، اگر درست همگرایی نشوند به دام تعصب و حمایت یک طرفه از دولت می‌افتند و از همهٔ اقدامات دولت طرفداری می‌کنند که به نوعی موجب دیکتاتوری احزاب می‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار، توجه به احزاب را لازمه موجب گسترش تشکل‌ها دانست، اظهار داشت: اگر دولت با احزاب منتقد ارتباط نداشته باشد و از آرای آن‌ها استفاده نکند، این جدایی روز به‌روز افزایش می‌یابد و موجب طرد احزاب منتقد دولت می‌شود.

محسن کوهکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، تعامل دولت با احزاب را عامل جذب احزاب دانست و گفت: هر دولت باید یک برنامه برای ارتباط با احزاب داشته باشد و با همهٔ احزاب چه طرفدار و چه منتقد تعامل داشته باشد.

نمایندهٔ ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین احزاب موافق دولت اگر درست همگرایی نشوند به دام تعصب و حمایت یک طرفه از دولت می‌افتند و از همهٔ اقدامات دولت طرفداری می‌کنند که به نوعی موجب دیکتاتوری احزاب می‌شود.

کوهکن تصریح کرد: در مقابل احزاب منتقد به طور طبیعی از فعالیت‌ها و کارهای دولت انتقاد می‌کنند و اگر دولت با آن‌ها ارتباط نداشته باشد و از آرای آن‌ها استفاده نکند، این جدایی روز به روز افزایش می‌یابد و موجب طرد احزاب منتقد دولت می‌شود.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن نشست اخیر وزارت کشور و احزاب گفت: درست است که جامعه اسلامی نمایندگان به این جلسه دعوت نشد، اما ادامهٔ این کار و تعامل دولت با احزاب را درست می‌دانیم و از آن حمایت می‌کنیم زیرا این کار موجب گسترش احزاب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز