خبرگزاری کار ایران

دستغیب در تذکر شفاهی:

مردم، مسئولان و دستگاه ها را برای زمان بحران می خواهند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۹۴

بسیاری از سایت های هواشناسی قبل از بارش برف این موضوع را اعلام کرده بودند اما متأسفانه به علت ناتوانی و بی تدبیری برخی مسئولان مردم، کارکنان و کارگران شیراز تاوان مشکلات را باید بدهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مردم در حوادثطبیعی باید تاوان بی‌تدبیری مسئولان را بدهند، گفت: حوادثروز گذشته امتحانی برای مسئولان و دستگاه‌ها بود تا ببینیم که منطقه در پدافند غیر عامل به چه میزان آماده است.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دستغیب در نشست علنی امروز - سه‌شنبه - مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با اشاره به بارش برف و باران در منطقه گفت: متأسفانه روز گذشته به علت مسدود بودن راه و فرودگاه من موفق نشدم که به شیراز سفر کنم اما با توجه به مسدود شدن راه‌ها و بروز مشکلات به علت بارش برف من و ضرغام صادقی مدام در ارتباط با دستگاه‌ها و مسئولان بودیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قطعا باید تمهیدات لازم از سوی مسئولان برای زمان بارش برف صورت می‌گرفت، افزود: بسیاری از سایت‌های هوا‌شناسی قبل از بارش برف این موضوع را اعلام کرده بودند، اما متأسفانه به علت ناتوانی و بی‌تدبیری برخی مسئولان مردم، کارکنان و کارگران شیراز تاوان مشکلات را باید بدهند.

وی با اشاره به قطع شدن آب، برق و گاز در بسیاری از نقاط و روستاهای شیراز تصریح کرد: ‌جالب این موضوع است که مسئولان مرتبط دلایل متعددی را در این رابطه مطرح می‌کنند و در آخر هم می‌گویند که حوادثروز گذشته یک بحران بوده و ما به دنبال مدیریت بحران بودیم این در حالی است که مردم، مسئولان و دستگاه‌ها را برای زمان بحران می‌خواهند وگرنه در شرایط عادی همه چیز خوب و مطلوب است.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر بسیاری از راه‌های مواصلاتی نظیر راه منتهی به یاسوج و یا راه‌های ارژن و صدرا به علت برف گیر بودن هر ساله خساراتی را به مردم وارد می‌کند و امسال نیز متأسفانه شاهد این موضوع بودیم که باز هم مسئولان به آن توجه نکردند. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نقش مردم، کارکنان شهرداری و راهداری شیراز در رفع بحران برف گرفتگی در منطقه افزود: حوادثروز گذشته امتحانی برای مسئولان و دستگاه‌ها بود تا ببینیم که منطقه در پدافند غیر‌عامل به چه میزان آماده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز