خبرگزاری کار ایران

تیراندازی مداح مشهور در ملا عام؛

عضو کمیسیون امنیت ملی: ورود نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۹

کمیسیون امنیت ملی به تهدیدات اساسی نظام می‌پردازد. حالا مداحی در خیابانی تیراندازی کرده. به ما چه ربطی دارد؟ این امر که در حوزه براندازی نیست. در حوزه تهدیدات امنیت ملی نیست.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: موضوع تیراندازی یک مداح به کمیسیون امنیت ملی مربوط نیست. این مساله مربوط به پاسگاه و دادگاه و پلیس است.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی درباره موضع کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره تیراندازی یکی از مداحان مشهور در اتوبان بابایی اظهار داشت: کمیسیون در این موضوعات نباید ورود کند. کار ما رسیدگی به اموری است که استقلال و حاکمیت کشور را تهدید می‌کند. اینکه کسی چنین کاری کرده در حوزه کلانتری است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما موضوع حمل سلاح توسط برخی اشخاص موضوعی ملی نیست؟ تصریح کرد: خیر. موضوع ملی نیست. تخلف است. شما هم سطح ما را پایین نیاورید. ما که کلانتری و پاسگاه نیستیم.

نماینده اردبیل نمین نیر و سرعین اضافه کرد: کمیسیون امنیت ملی به تهدیدات اساسی نظام می‌پردازد. حالا مداحی در خیابانی تیراندازی کرده. به ما چه ربطی دارد؟ این امر که در حوزه براندازی نیست. در حوزه تهدیدات امنیت ملی نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: شما با وارد کردن ما به این موضوع هزینه این کار را بالا می‌برید و هزار برابر می‌کنید. موضوعاتی که باید مورد رسیدگی ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی قرار گیرد موضوعات مربوط به تهدید منافع ملی است. نه اینکه به دو تا آدم تیراندازی شده. پرداختن به این موضوعات درشان ما نیست.

حقیقت‌پور در ادامه گفت: شما اگر از من اصل موضوع را می‌پرسید و سوال می‌کنید که آیا اصل حمل اسلحه بدون مجوز درست است یا نه من می‌گویم نه. غلط است و نباید حمل اسلحه بدون مجوز صورت گیرد. اما این سوال شما نیست. شما می‌گویید محمود کریمی مداح در جایی تیراندازی کرده. این امر به ما چه ارتباطی دارد؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در پایان گفت: مملکت دادگاه و پلیس و کلانتری دارد. ما هم نخود هر آش نیستیم که در هر مساله‌ای ورود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز