خبرگزاری کار ایران

رسایی در نطق میان دستور:

دشمنان به دنبال بازگرداندن کسانی هستند که اعتقادی به ولایت فقیه ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۵۳

باید از آقای روحانی تشکر کرد که روز گذشته با یادآوری ۹ دی اعلام کرد مردم زمانی که احساس کردند به باورها و ارزش‌های دینی توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه اخلاقی و دینی آن ها را دارند و به حرکت درآمده و با حضور و اجتماعشان به بیگانگان پاسخ در خور دادند تشکر کرد.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: باید از آقای روحانی تشکر کرد که روز گذشته با یادآوری ۹ دی اعلام کرد مردم زمانی که احساس کردند به باورها و ارزش‌های دینی توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه اخلاقی و دینی آن ها را دارند و به حرکت درآمده و با حضور و اجتماعشان به بیگانگان پاسخ در خور دادند تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، حمید رسایی در نشست علنی امروز(دوشنبه ۹ دی) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: امروز یوم الله ۹ دی است روزی که خون مردم ایران اسلامی در شهرهای کوچک و بزرگ به جوش آمد و با بغض و کینه نسبت به معترضان روز عاشورای حسینی(ع) و حریم ولایت به خیابان‌ها آمدند و نشان دادند که اهل کوفه نیستند تا علی زمانشان تنها بماند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حضرت آیت الله خامنه ای در این چهار سال بیش از ۳۰ بار درباره روز ۹ دی سخن گفته اند، افزود: امروز یوم الله ۹ دی است روزی که جماعتی از یادآوری آن عصبانی هستند و ما به آن‌ها می‌گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید، دلیل عصبانیت آنها این است که این روز یادآور خیانتی است که فتنه گران کوچک و بزرگ، سران فتنه و راس فتنه اسباب تعرض را بوجود آوردند، ۹ دی یادآور سکوتی است که در برابر ظلم به جمهوریت و اسلامیت نظام شد.

وی ادامه داد: ۹ دی روزی است که خیابان‌های ایران به میز محاکمه سران فتنه تبدیل شد، مردم یکپارچه علیه فتنه گران به خصوص رئوس فتنه شعار سردادند و از آن‌ها خواستند که به باغ پسته برگردند، ۹ دی یادآور قیام ملت علیه شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود که عده‌ای شنیدند و از آن حمایت کردند، ۹ دی یادآور سیل مردم به کسانی بود که شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران شنیدند و لبخند زدند و یادآور خشم ملت علیه کسانی که دیدند عکس روح خدا و مقتدایشان به آتش کشیده شد و در لباس خط و یار امام برای توهین کنندگان کف زدند.

رسایی افزود: ۹ دی یادآور دروغ بزرگ تقلب و متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به خیانت در رای مردم است که عده‌ای آن را رمز کودتای خود کردند که مشت‌شان با حمایت از توهین کنندگان به عاشورای حسینی باز شد.

وی ادامه داد: در روز ۹ دی وقتی مردم دیدند ۸ ماه رهبر معظم انقلاب به عنوان سمبل اسلامیت در برابر بازخواهی فیل مست قدرت کوتاه نیامدند و از آرای مردم به عنوان حق الناس حمایت و حفاظت کردند مردم نیز با جمعیت میلیونی به میدان آمدند تا به عنوان سمبل جمهوریت از ولایت و اسلامیت دفاع کردند.

رسایی افزود: باید از همه کسانیکه در خلق حماسه ۹ دی تلاش کردند قدردانی کرد به ویژه خانواده معظم شهدا که برای حفاظت از نظام اسلامی و آرای مردم، فرزندانشان را تقدیم کردند و بیست و پنج شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی شد و از بسیجیان و نیروی انتظامی که در خیابان‌ها به دست فتنه گران کتک خوردند تا مسجدی دیگر آتش نگیرد و به اموال عمومی تعرض نشود، چادر از سر زنی کشیده نشود و مردم سالم بمانند تا چهار سال بعد وقتی کاندیدایی رای آورد، هواداران او بتواند با آزادی کامل در خیابان شادی کنند و نظام تحت رهبری فقیه جامع الشرایط یعنی همین.

رسایی گفت: حزب الله یعنی خون دل خوردن و به قول شهید آوینی برای خمینی خون دادن زیباست ولی برای خامنه‌‌آی خون دل خوردن زیباتر است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: باید از رئیس جمهور و همه کسانیکه ۹ دی را پاس می‌دارند به ویژه صدا و سیما که در خلق حماسه ۹ دی و همچنین در این ایام با گزارش‌های خبری خود به ریشه‌های ۹ دی می‌پراخت تشکر کرد و همچنین باید از آقای روحانی تشکر کرد که روز گذشته با یادآوری ۹ دی اعلام کرد مردم زمانی که احساس کردند به باورها و ارزش‌های دینی و توهین شده و بیگانگان خیال دخالت در حوزه اخلاقی و دینی آن ها را دارند و به حرکت درآمده و با حضور و اجتماعشان به بیگانگان پاسخ در خور دادند این یعنی رئیس جمهور سران فتنه را بیگانه می‌داند چون ۹ دی مردم به سران فتنه پاسخ دادند.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس افزود: رهبر معظم انقلاب پس از ماهها تلاش برای بازگرداندن سران فتنه وقتی از جدایی فتنه گران از سران خارجی فتنه ناامید شدند اعلام کردند که این ها دیگر از نظام خارج شده‌اند و ظلم نابخشودنی در حق جمهوری اسلامی کرده‌اند.

رسایی اضاف کرد: این روزها عده ساده لوح ادعا می‌کنند حصر سران فتنه بدون پشتوانه شرعی و قانونی است و برای مراجع عظام تقلید نسخه می‌پیچند که سکوت نکنید عجبا از کی تا به حال شما باید تشخیص شرعی و قانونی بودن احکام را بدهید؟

وی ادامه داد: آیا جز این است که حصر سران فتنه با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در دوره گذشته و تائید این حکم از شورای عالی امنیت ملی با ریاست آقای روحانی است، آ‌یا جز این است که مصوبات این شورا به تائید رهبر معظم انقلاب نمی‌رسد حکم قانون را دارد.

این نماینده مردم رد مجلس نهم افزود: گفته می‌شود سران فتنه تریبونی در اختیار ندارند آیا جز این است که سران فتنه در ۱۷ بیانیه ای که صادر کردند حتی یک استدلال در خصوص ادعای خود ارائه ندادند.

رسایی افزود: کدام نظام را سراغ داریم که در اختیار دشمنان خود تریبون قرار دهد، راستی بعد از اقامه نماز جمعه روشنگرانه ومنصفانه رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد توقع این بود آنهایی که ادعای حضور در خیمه نظام را دارند به تدبیر رهبری تن در دهند اما لجاجت و خودبینی عده‌ای را کر و کور کرد و اجازه نداد از باتلاقی که گرفتار آن شده بودند بیرون آیند هر چه بیشتر دست و پا زدند بیشتر در باتلاق همسویی با دشمنان امام فرو رفتند.

وی گفت: این جماعت با استناد به گذشته خود خط امامی بودن را به رخ کشیدند اما هرگز به این سوال پاسخ ندادند که این چه خط امامی است که دشمنان امام، منافقین و سلطنت طلبان رژیم صهیونیستی استکبار، گروهک تروریستی ریگی و حتی رقاصه‌ها از آن حمایت می‌کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: در تاریخ ۲۸ تیرماه ۸۸ خطیبی به نماز جمعه رفت خطبه‌های که دشمنان نماز جمعه تشنه شنیدن آن بودند خطیب نماز جمعه آن تاریخ در حالی به نماز رفت که رسانه‌های معاندی که ۳۰ سال به نماز جمعه فحش می دادند هواداران خود را به حضور در این نماز جمعه دعوت کردند.

وی ادامه داد: جالب است برای اولین بار از رسانه‌های بیگانه آموزش نماز جمعه داده شد و با این همه، وقتی خطیب نماز جمعه خطبه‌های دشمن شاد کن را ایراد کرد جماعتی از ذوق زدگی به جای اقامه نماز کف و سوت زدند دختر و پسر دست در دست هم نماز خواندند و برخی با کفش نماز خواندند و این آخرین نماز جمعه‌ای بود که از سوی این خطیب ایراد شد اما او باز عبرت نگرفت او بعد از این خطبه‌ها ۱۸۰ درجه‌ای برخلاف خطبه‌های رهبر انقلاب در نماز جمعه، بارها از قرابت خود با رهبر معظم سخن گفت و تاکید کرد که فصل الخطاب ولایت فقیه است ولی راه حل برون رفت از مشکلات خطبه‌های نماز جمعه من است و این یعنی ولی دوم ولی فقیه او بودند نه ولی فقیه اول.

رسایی افزود: مردم خالق ۹ دی و نمایندگان مردم بدانید پروژه دشمن از این پس براندازی جمهوری اسلامی نیست بلکه آن ها از این پس به دنبال بازگرداندن کسانی هستند که شعار علاقه به جمهوری اسلامی و حمایت از جمهوری اسلامی را سر می دهند اما اعتقادی به ولایت فقیه ندارند مشکل دشمن با ساختار حکومتی جمهوری اسلامی نیست والا این پاکستان که جمهوری اسلامی است و بمب اتم دارد اما نه تحریم می‌شود و نه تهدید.

وی گفت: مشکل دشمنان با ولایت فقیه است و فتنه گران می‌خواهند در زبان بگویند ولایت فقیه تا این مرحله را رد کنند و به گلوگاه مجلس برسند.

این عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی یادآور شد: بجاست در این روز که یادآور حماسه ۹ دی است از همه دوستان و همکاران خود در هفته نامه ۹ دی که با انتشار این هفته نامه، نام ۹ دی را در عرصه رسانه زنده می‌کنند تشکر می‌کنم و کسانیکه به دلیل اشکالات ناخواسته که ذاتا در کار رسانه است عذرخواهی می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز