خبرگزاری کار ایران

فولادگر در موافقت با طرح حمایت از صنعت برق کشور:

وزارت نیرو بدهکار‌ترین بخش دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۶۲

این چند میلیون مسکن مهری که در حال ساخت است به برق زیادی نیاز دارد و اگر به بهره برداری برسد، شاهد قطع برق در بسیاری از استان‌ها خواهیم بود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با طرح حمایت از صنعت برق کشور گفت: وزات نیرو و بخش برق با داشتن چهارده هزار میلیارد تومان بدهی بدهکار‌ترین بخش دولت هستند و این بدهی‌ها به پیمانکاران دولت را فلج کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید رضا فولادگر درجلسه علنی امروز - چهارشنبه - در موافقت با کلیات طرح حمایت از صنعت برق کشور ابراز کرد: اگر دولت تا کنون لایحه‌ای مبنی بر اصلاح صنعت برق کشور به مجلس ارائه نداده است، دلیلش این بوده که سیاستهای دولت گذشته با توجه به هد فمندی یارانه‌های برنامه ریزی شده بود و دو لت عزمی برای این زمینه نداشت.

وی ادامه داد: زمان کوتاهی نیز ازعمر دولت جدید می‌گذرد و هنوز شاید به این نتیجه نرسیده‌اند و این وظیفه با چنین بهانه‌هایی از ما ساقط نمی‌شود.
فولادگر افزود: این چند میلیون مسکن مهری که در حال ساخت است به برق زیادی نیاز دارد و اگر به بهره برداری برسد، شاهد قطع برق در بسیاری از استان‌ها خواهیم بود.
فولاد گر ادامه داد: وزات نیرو و بخش برق با داشتن چهارده هزار میلیارد تومان بدهی بدهکار‌ترین بخش دولت هستند و این بدهی‌ها به پیمانکاران دولت را فلج کرده است.
وی افزود: اگر به ماده‌ها اشکال وارد است، چند پیشنهاد داریم که مشکلات آنان با قوانین را اصلاح می‌کند و پس از تصویب کلیات طرح باید روی آن بحثکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز