خبرگزاری کار ایران

ندیمی درتذکر شفاهی:

بودجه باید جراحی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۰۶

آنچه در بودجه مورد غفلت است و از کمیسیون تلفیق و مجلس درخواست داریم به آن بپردازد، عدالت است. پیشرفت خوب است، اما عدالت بهتر است و این نظام برای عدالت برپا شده است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس با بیان اینکه بودجه ۹۳ باید در کمیسیون تلفیق جراحی شود، گفت: این بودجه مشکل مجلس و مردم را حل نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با بیان اینکه رویکردهای بودجه قابل انتقاد است، افزود: بودجه‌ای که برای استان‌ها، شهرستان‌ها، روستاها و کثیری از پروژه‌های نوشته شده بسیار کم است و شاید تنها بودجه ها را برای افتتاح عالیجنابان در پروژههای خاص اختصاص داده اند و میزان بودجه آب، راه روستایی، گاز، بهداشت و ورزش سوال مهم مردم است.

نماینده مردم لاهیجان افزود: مردم می‌گویند اگر تحریم را نتوانستید دفع کنید خوب ما را نگه دارید. انگیزه و عمران ما را حفظ کنید و خرید تضمینی‌تان را با واقعیات متناسب کرده و پرداخت‌هایتان را نیز با تورم متناسب کنید.

ندیمی اظهار داشت: آنچه در بودجه مورد غفلت است و از کمیسیون تلفیق و مجلس درخواست داریم به آن بپردازد، عدالت است. پیشرفت خوب است، اما عدالت بهتر است و این نظام برای عدالت برپا شده است.

وی ادامه داد: نیاز مردم به عدالت در توزیع منابع و اجرای قوانین فرادستی است. قرار است ما قدرت اول اقتصادی شویم. اینکه ما فقط بسترساز افتتاحات شویم که نمی‌شود. باید به روستایی فکر کنیم که هنوز بعد از ۳۴ سال آب آشامیدنی سالم و یا راه آسفالته ندارد.

نماینده مردم لاهیجان در پایان خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس و روسای کمیسیون‌ها درخواست دارم تا پیشنهادات خود را هر چه زودتر ارائه کنند تا از حقوق مظلومان و روستاییان مظلوم دفاع شود. این بودجه باید جراحی شود و به این ترتیب مشکل ما و مجلس را حل نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز