خبرگزاری کار ایران

باهنر در جلسه علنی مجلس:

مجلس با جدیت طرح تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را دنبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۹

آقای محجوب هم گفتند که یک سری کارها قانونی انجام شده است و توجه داشته باشید که تخلفات را با کارهای قانونی نباید خلط کرد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس خود متقاضی تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی بوده و ان را نیز تصویب کرده و انجام داده است و نمایندگان اعتقاد دارند باید جلوی هرگونه تخلف گرفته شود و ما نیز آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگارایلنا، حسین پورابراهیمی در جلسه علنی امروز در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: مخاطب ما فقط موضوع بن وکارت هدیه نیست و موضوع مهم تر دخالت نماینده های در معاملات تجاری سازمان تامین اجتماعی است

وی ادامه داد: به طور مثال یک شرکت که ارزش واقعی آن ۱ میلیارد بوده است را به قیمت ۴ میلیارد واگذار کرده است و در پشت پرده این ماجرا یکی از نمایندکان دوره مجلس بوده است.

نماینده مردم کرمان افزود: هر کسی که تخلف کرده است باید با او برخورد کرد و به موضوعهایی فراتر از بن و کارت هدیه رسیدگی شود.

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جلسه در پاسخ به تذکر پور ابراهیمی ابراز کرد: از نمایندگان می خواهم که از این پس از تریبون مجلس در خصوص تحقیق و تفحص سازمان تامین اجتماعی صحبت نکنند. زیرا مجلس خود متقاضی این تحقیق و تفحص بوده و ان را نیز تصویب کرده و انجام داده است و نمایندگان اعتقاد دارند باید جلوی هر گونه تخلف گرفته شود و ما نیز آن را دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: آقای محجوب هم گفتند که یک سری کارها قانونی انجام شده است و توجه داشته باشید که تخلفات را با کارهای قانونی نباید خلط کرد.

نائب رئیس مجلس ادامه داد در سال ۹۲ به طور متوسط مجلس ماهی سیصد هزار تومان در اختیار نمایندگان قرار داده تا آنها به مردم بدهند. این در حالی است که در هرسفر نمایندگان چند برابر آن را خرج می کنند.

به گزارش ایلنا، امروز حمید رسائی در تذکری درصحن علنی مجلس نسبت به جو سازی رسانه ها در خصوص تخلفات نمایندگان مجلس در پرونده تامین اجتماعی موضوعاتی را مطرح کرد که پور ابراهیمی نماینده کرمان و باهنر نائب رئیس مجلس به آن واکنش نشان دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز