خبرگزاری کار ایران

نماینده اندیمشک در گفت‌وگو با ایلنا:

اعتراض ما به ناعادلانه بودن بودجه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲۱

نماینده مردم اندیمشک از جلسه نمایندگان استان خوزستان با لاریجانی در بعد ظهر امروز خبر داد و تصریح کرد: در جلسه بعد از امروز می‌خواهیم مطالبات و حرف‌هایمان را به رئیس مجلس انتقال دهیم و اگر مشاهده کنیم که کاری هم از دست ایشان برنمی‌آید داستان استعفایمان را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه دیروز مجمع نمایندگان استان خوزستان به این نتیجه رسیدیم که تلاش‌هایمان بی‌فایده است و به همین دلیل تصمیم بر استعفا گرفتیم، خاطرنشان کرد: امروز نیز نمایندگان خوزستان تا ساعت ۹ صبح به صحن علنی مجلس وارد نشدند و آقای لاریجانی با فرستان یکی از اعضای هیات رئیسه از ما درخواست کردند تا در صحن حاضر شویم.

صید عیسی دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص استعفای نمایندگان استان خوزستان در اعتراض به بودجه تخصیصی در به این استان در لایحه بودجه ۹۳ گفت: دیروز ریز بودجه سال آتی به دست نمایندگان رسید و بر اساس مطالعاتی که داشتیم متوجه شدیم که به حق استان خوزستان در تخصیص بودجه ظلم شده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوزستان، استانی است که در دادن مالیات در کشور در صدر قرار داد و بیشترین نفت، گاز و برق تولیدی را در کشور تولید می‌کند، اما سومین استان محروم است که از نظر بیکاری هم در رتبه دوم قرار دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با بیان اینکه در جلسه دیروز مجمع نمایندگان استان خوزستان به این نتیجه رسیدیم که تلاش‌هایمان بی‌فایده است و به همین دلیل تصمیم بر استعفا گرفتیم، خاطرنشان کرد: امروز نیز نمایندگان خوزستان تا ساعت ۹ صبح به صحن علنی مجلس وارد نشدند و آقای لاریجانی با فرستان یکی از اعضای هیات رئیسه از ما درخواست کردند تا در صحن حاضر شویم.

دارایی از جلسه نمایندگان استان خوزستان با لاریجانی در بعد ظهر امروز خبر داد و تصریح کرد: در جلسه بعد از امروز می‌خواهیم مطالبات و حرف‌هایمان را به رئیس مجلس انتقال دهیم و اگر مشاهده کنیم که کاری هم از دست ایشان برنمی‌آید داستان استعفایمان را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم اندیمشک در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید که کاهش بودجه برای تمامی استان‌ها بوده است، تصریح کرد: اگر کاهش بودجه برای همه بوده باشد، ما حرفی نداریم اما متوجه شدیم که از بعضی استان‌ها مقدار کمتری کاسته شده و از بعضی از استان‌ها مبالغ قابل توجه‌ای کم شده است. ما می‌خواهیم بدانیم که معیار اینها چیست. در ضمن متوجه شدیم بودجه بعضی از استان‌ها نیز افزایش یافته و اعتراض ما نیز به ناعادلانه بودن بودجه است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با انتقاد از استاندار قبلی خوزستان گفت: استاندار جدید فقط یک ماه است که آمده و هنوز به امور تسلط نیافته و انتظار ما از استاندار قبلی استان بود که این مسئله را پیگیری نکرد و حتی از کاهش بودجه استان نیز به ما یا استاندار جدید خبر نداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز