خبرگزاری کار ایران

نماینده سمنان و مهدیشهر:

ادعای کار کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی غیر‌واقعی است

کد خبر : ۱۲۷۲۲۳

با انحلال این سازمان تمرکززدایی خوبی در سازمان‌ها و ادارات کشور شکل گرفت که پیش از آن وزرا همیشه اسیر این سازمان و سخت‌گیری‌های بی‌حساب و کتاب در توافقنامه‌های آن بودند.

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این ادعا که تمام تصمیمات سازمان مدریت و برنامه ریزی براساس کارهای کارشناسی است یک ادعای غیرواقعی است و همواره سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به شکل باب میلی مدیریت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‏ علیرضا خسروی در جلسه علنی امورز –یکشنبه - مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بهره‌وری اذعان داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شش دهه قبل توسط آمریکا در ایران ایجاد شد و پس از انقلاب شهید رجایی آن را منحل کرد و در این شش دهه بیش از ۴۰ مدیر در این نهاد منصوب شده‌اند که با توجه به استراتژیک بودن وظایف این سازمان این حجم تعویض مدیران نشان از بی‌ثباتی این سازمان در طول تاریخ دارد.

وی ادامه داد: این ادعا که تمام تصمیمات سازمان براساس کارهای کارشناسی است یک ادعای غیرواقعی است و همواره سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به شکل باب میلی مدیریت شده است.

خسروی خاطر‌نشان کرد: با انحلال این سازمان تمرکززدایی خوبی در سازمان‌ها و ادارات کشور شکل گرفت که پیش از آن وزرا همیشه اسیر این سازمان و سخت‌گیری‌های بی‌حساب و کتاب در توافقنامه‌های آن بودند.

وی ادامه داد: طبق اصل ۱۲۶ قانون اساسی دولت وظیفه انحلال و یا بازیابی این سازمان را دارد و مجلس نباید با تصویب این طرح در کار دولت دخالت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز