خبرگزاری کار ایران

نمیانده شاهین شهر در مخالفت با طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:

مسوولیت بودجه بر عهده رییس‌جمهور است

کد خبر : ۱۲۷۱۹۴

قبل از اینکه این قانون به شکل لایحه به مجلس ارائه شود به ما به شکل طرح آن را بررسی کردیم که این کار درستی نیست و این به نوعی دخالت در کار دولت محسوب می‌شود.

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در مخالفت با طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بهره‌وری گفت: طبق اصل ۱۲۶ قانون اساسی مسئولیت برنامه بودجه و استخدامی کشور برعهده رییس‌جمهور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امورز - یکشنبه - در مخالفت با طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بهره‌وری گفت: طبق اصل ۱۲۶ قانون اساسی مسئولیت برنامه بودجه و استخدامی کشور برعهده رییس‌جمهور است.

وی افزود: قبل از اینکه این قانون به شکل لایحه به مجلس ارائه شود به ما به شکل طرح آن را بررسی کردیم که این کار درستی نیست و این به نوعی دخالت در کار دولت محسوب می‌شود.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: این سازمان وظایف خطیری را برعهده دارد و به نظر می‌رسد طرحی که مجلس در حال بررسی آن است با توجه به وظایف سازمان طرح ناقصی است.

وی درخصوص وظایف مورد نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اظهار کرد: پیوند بین وظایف دولت و رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر نهادهای مربوطه که رهبری آنها را ابلاغ کرده است، برعهده این سازمان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز