خبرگزاری کار ایران

لاریجانی:

گزارش رئیس‌جمهور کالبدشکافی دقیقی از وضعیت اقتصادی کشور بود

کد خبر : ۱۲۷۱۵۹

البته اینکه سقف بودجه ۱۹۰ هزار میلیارد در نظر گرفته شده مقداری قابل تأمل است و باید دقیق تر مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد به هر حال باید از تلاش های دولت در ارائه بودجه در زمان معین تشکر کنیم و این را مسیر درست برای تحقق شرایط بهتر برای وضعیت اقتصادی کشور بدانیم.

رئیس مجلس گفت: گزارش رئیس‌جمهور کالبدشکافی نسبتا دقیقی از وضعیت اقتصادی کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از رئیس جمهور برای ارائه گزارش لایحه بودجه سال ۹۳ به مجلس گفت: گزارش رئیس‌جمهور کالبدشکافی نسبتا دقیقی از وضعیت اقتصادی کشور بود.

وی ادامه داد: توجه به کنترل واردات بی‌رویه، بهبود فضای کسب و کار و برخی مشکلات که تکالیف زیادی بر بانک ها در نظام بودجه ریزی ایجاد کرده و همچنین عدم اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی از نکات مهم اقتصادی کشور است که امیدواریم در بودجه ارائه شده به نحو درستی تجلی پیدا کرده باشد.

رئیس مجلس در ادامه تصریح کرد: ما از اینکه دولت مصمم است رشد نقدینگی را کنترل و آن را به سمت شرایط تولید سوق دهد و توجهی برای بهبود فضای کسب و کار در نظر گرفته، حرکتی با ارزش می دانیم.

لاریجانی در ادامه خاطرنشان کرد: گزارشی که رئیس جمهور ارائه کرد نشان داد باید تلاش دولت برای واگذاری ها به بخش خصوصی در یک راه درست قرار گیرد و از ظرفیت‌های فاینانس ارزی استفاده بهینه شود که دو مسیر صحیح برای بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

نماینده مردم قم در ادامه گفت: خوشحال شدیم که در سخنرانی دکتر روحانی یک تجدیدنظر و سازماندهی درست درباره سهام عدالت منعکس شد و امیدواریم اینها در بررسی بودجه ۹۳ کل کشور در مجلس هم مورد توجه قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در آخر اظهار داشت: البته اینکه سقف بودجه ۱۹۰ هزار میلیارد در نظر گرفته شده مقداری قابل تأمل است و باید دقیق تر مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد به هر حال باید از تلاش های دولت در ارائه بودجه در زمان معین تشکر کنیم و این را مسیر درست برای تحقق شرایط بهتر برای وضعیت اقتصادی کشور بدانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز