خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مطرح کرد؛

تاکید رییس دستگاه قضا بر تعامل قوا

کد خبر : ۱۲۶۱۲۲

اعضای هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت در این دیدار از اقدامات اخیر دستگاه قضایی در برخورد با قضات متخلف حمایت کردند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: رئیس قوه قضا در دیدار با هیات رئیسه فراکسیون رهروان گفت؛ در شرایط کنونی که مواجه با دشمنی‌های دشمنان کشور و نظام هستیم ضروری است هم روسای قوا همکاری نزدیک و مشاوره در امورات مختلف داشته باشند و هم سه قوه اداره‌کننده کشور با هم تعامل و همکاری کنند.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، گفت: در نشست عصر امروز هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت با آملی لاریجانی رئیس فراکسیون گزارشی از فعالیت‌های این فراکسیون و تعاملات آن با سایر قوا ارائه کرد و سپس سایر اعضای هیات رییسه نقطه نظرات خود را با رییس قوه قضاییه در میان گذاشتند.

وی در ادامه افزود: اعضای هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت در این دیدار از اقدامات اخیر دستگاه قضایی در برخورد با قضات متخلف حمایت کردند.

نماینده مردم آستارا بیان کرد: رییس دستگاه قضا اذعان داشت در شرایط کنونی که مواجه با دشمنی‌های دشمنان کشور و نظام هستیم ضروری است هم روسای قوا همکاری نزدیک و مشاوره در امورات مختلف داشته باشند و هم سه قوه اداره‌کننده کشور با هم تعامل و همکاری کنند.

وی در پایان متذکر شد: آملی لاریجانی نقش فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در روند تصمیم‌گیری‌های صحیح در داخل مجلس بر اساس روحیه ولایت‌مداری و با احساس مشترک نمایندگان در خصوص ایفای وظایف خود را مورد تقدیر و تشکر قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز