خبرگزاری کار ایران

قوامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

در آمد شصت و شش هزار میلیارد تومانی دولت در بودجه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۹۵

سال آینده قیمت هر بشکه نفت صد دلار پیش بینی می شود که از این محل صد هزار بشکه به فروش خواهد رسید و این صد هزار بشکه مربوط به میعانات گازی خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که لایحه بودجه نود و سه انقباضی خواهد بود از در آمد شصت و شش هزار میلیارد تومانی دولت در بوجه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، هادی قوامی در جمع خبرنگاران گفت: بودجه سال ۹۳ بر پایه تولید در حال تهیه شده است که در آمد دولت با افزایش ۱۵در صدی مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال ۴۱ هزار میلیارد تومان در آمد مالیاتی به دست خواهد آمد که سال آینده ۱۵ در صد افزایش خواهد یافت و به ۵۵ هزار میلیارد تومان می رسد. با توجه به یازده هزار میلیارد در آمد عوارض گمرکی در آمد کشور در سال آینده به ۶۶ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی خبر داد و گفت: قطعا در سال ۹۳ مرحله دوم یارانه ها اجرا می شود، اما در مورد نحوه اجرایی هنوز موضوعی مشخص نیست.

قوامی در مورد تعیین قیمت دلار و فروش نفت گفت: سال آینده قیمت هر بشکه نفت صد دلار پیش بینی می شود که از این محل صد هزار بشکه به فروش خواهد رسید و این صد هزار بشکه مربوط به میعانات گازی خواهد بود.

وی در مورد نرخ بیکاری بیان داشت: نرخ بیکاری در حدود ۵/۱۲ در صد تعیین شده است.

وی افزود: رشد اقتصادی نیز در سال۹۳،۵/۲ درصد تعیین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز