خبرگزاری کار ایران

هفته آینده در کمیسیون قضائی و حقوقی صورت می گیرد؛

بررسی طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرائم خشونت‌بار

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۱۲

اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه نیز ضمن بررسی سؤال بشیری نماینده پاکدشت از وزیر دادگستری، مانده دستور روز یکشنبه را مورد بررس قرار می دهند.

طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرائم خشونت‌بار روز یکشنبه هفته اینده در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه هفته اینده بررسی طرح ممنوعیت بکارگیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرائم خشونت‌بار، بررسی طرح الحاق یک بند به ماده(۵۲۴) قانون آیین‌دادرسی مدنی و بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده(۵۰۵) قانون آیین‌دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی را در برنامه خود خواهد داشت.

همچنین اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه نیز ضمن بررسی سؤال بشیری نماینده پاکدشت از وزیر دادگستری، مانده دستور روز یکشنبه را مورد بررس قرار می دهند.

کارگروه حقوق خصوصی این کمیسیون نیز روز دوشنبه لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان را بررسی می کند و کارگروه حقوق عمومی در همین روز بررسی طرح جرم سیاسی و کارگروه حقوق جزا بررسی لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه را دستور کار خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز