خبرگزاری کار ایران

شوهانی در تذکر شفاهی به مسئولان اجرایی:

دولت محدودیت‌های تردد انفرادی از مرز مهران را مرتفع کند

کد خبر : ۱۲۳۹۶۹

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت محدودیت های تردد انفرادی از مرز مهران به عتبات عالیات را مرتفع کند، گفت: همچنین دولت در ایجاد منطقه تجاری در مهران اهتمام ویژه داشته باشد.

احمد شوهانی در نشست علنی امروز(۵ آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به مسئولان اجرایی کشور گفت: مردم ایلام انتظار ندارند دولت یازدهم معجزه ای درباره این استان انجام دهد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان ایلام استانی است که زیرساخت های آنچنانی ندارد و بالاترین آمار بیکاری درمیان جوانان کشور را دارد.

وی ادامه داد: در این استان ذخایر میادین سنگین نفت و گاز که در برخی میادین با کشور عراق مشترک است ظرفیت و قابلیت استان ایلام را بالا برده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: دولت یازدهم محدودیت های تردد انفرادی زائران عتبات عالیات از مرز مهران را بردارد تا مردم این استان بتوانند از ۴۲۵ کیلومتر مرز مشترک بهره مند شوند و تجارت چمدانی در این مرز رونق بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دولت در ایجاد منطقه تجاری در مهران اهتمام ویژه داشته باشد که این امر می تواند در محرومیت زدایی استان ایلام نقش بسزایی داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز