خبرگزاری کار ایران

تذکر الیاس نادران در جلسه علنی مجلس:

آثار ریالی ۶ درصد افزایش درآمدهای دولت باید مشخص شود

کد خبر : ۱۲۳۸۹۲

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه باید آثار ریالی آنچه مصوب می‌شود مشخص باشد، گفت: آثار ریالی ۶ درصد افزایش درآمدهای دولت مشخص شود.

الیاس نادران در نشست علنی امروز(۵ آذر) مجلس شورای اسلامی، با استناد به ماده ۱۸۶ آیین نامه داخلی مجلس گفت: آنچه که مجلس در مصوبه پیشین تصویب کرد، از صندوق توسعه ملی برداشت و به سرجمع درآمدهای نفتی عمومی دولت اضافه کرد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین متناظر با آنچه که تصویب شد، رقم ریالی سقف درآمدهای عمومی دولت باید افزایش پیدا کند و باید بدانیم آثار ریالی آنچه که تصویب شد چه میزان است.

وی ادامه داد: پس از این منشأ تغییرهای متعدد می‌شود که از ابتدای سال ۹۲ است و باید رقم ریالی مشخص شود تا تکلیف دستگاه‌های نظارتی مشخص شود.

علی لاریجانی نیز در پاسخ به تذکر این نماینده تصریح کرد: در این اصلاحیه رقم کل تغییر پیدا نمی‌کند و ۱۰ درصد به ۳۵ درصد تغییر پیدا کرده است که شورای نگهبان آن ۱۰ درصد را پذیرفته است.

نادران افزود: ۶ درصدی که به سرجمع درآمدهای دولت اضافه خواهد شد تا سرجمع درآمدهای دولت را افزایش دهد، این متمم بودجه است و باید رقم دقیقا مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز