خبرگزاری کار ایران

نماینده گرگان در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

سجادی کاملا اجرایی است

کد خبر : ۱۱۹۶۹۷

آقای سجادی به مسائل جوانان اشراف کامل دارد و مطابق با آن برنامه ریزی کرده است و در زمینه ورزش نیز این مقوله را از نظر کمی و کیفی مدنظر قرار داده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سجادی برای تمام راهبردهایی که مطرح کرده برنامه عملیاتی دارد و نه تنها سیاسی کار نیست بلکه کاملا اجرایی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی امامی به عنوان نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن بیان اهمیت ورزش به عنوان عمده ترین ابزار تربیتی، با توجه به رشد جمعیت جوان گفت: با توجه به تخصص و مدرک تحصیلی آقای سجادی در این حوزه ایشان بهترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه است.

وی افزد: آقای سجادی علاوه بر تخصص، از نظر مدیریتی نیز کاملا پخته و منطقی هستند و با توجه حضور ایشان در محیط آموزش وپرورش و دانشگاه و همچنین در حوزه های مختلف ورزشی در سطح ملی و بین المللی، به نقاط قوت و ضغف ورزش آگاهی کامل دارد.

وی با اشاره به راهبردهای مطرح شده از جانب وزیر پیشنهادی در حوزه ورزش وجوانان گفت: ایشان برای تمام راهبرد های مطرح شده برنامه عملیاتی دارند و نه تنها سیاسی کار نیست بلکه کاملا اجرایی است.

وی در دفاع از وزیر پیشنهادی همچنین گفت: آقای سجادی به مسائل جوانان اشراف کامل دارد و مطابق با آن برنامه ریزی کرده است و در زمینه ورزش نیز این مقوله را از نظر کمی و کیفی مدنظر قرار داده است.

امامی در دفاعیات خود از وزیر پیشنهادی به توجه وی به بخش خصوصی اشاره کرد و طی ارائه پیشنهاداتی به وزیر پیشنهادی از وی خواست به مناطق محروم توجه بیشتری کند و رشد متوازن را در ارتباط با جامعه ورزش در برنامه های خود مدنظر قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز