خبرگزاری کار ایران

نماینده مسجد سلیمان در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

سجادی بهترین گزینه برای برگرداندن ثبات به ورزش است

کد خبر : ۱۱۹۶۸۵

وی ضمن ارائه توصیه هایی به وزیر پیشنهادی از وی خواست در صورت به عهده گرفتن مسئولیت این وزارتخانه تعامل خود با مجلس و جوانان را حفظ کند و از به کار گماردن مدیران سیاسی در این عرصه خودداری کند و منابع و اعتبارات را به طور متوازن در مناطق مختلف توزیع کند.

نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که ما در عرصه ورزش و جوانان دچار بی ثباتی هستیم، آقای سجادی به عنوان فردی که در این حوزه دارای برنامه و تجربه است بهترین گزینه در جهت برقراری ثبات در این عرصه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل جلیلی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به اهمیت این وزارتخانه گفت: در بحثورزش و جوانان که اکثریت جامعه ما را در بر می گیرد باید تلاش شود فردی مسئولیت این وزارتخانه را به عهده گیرد که توانایی لازم را برای اراره این وزارتخانه داشته باشد.

وی گفت: از آنجا که ما در عرصه ورزش و جوانان دچار بی ثباتی هستیم، آقای سجادی به عنوان فردی که در این زمینه دارای برنامه و تجربه است بهترین گزینه برای برقراری ثبات در این عرصه محسوب می شود.

جلیلی خطاب به نمایندگان اظهار داشت: اگر به سلامت و پایبندی به برنامه و اخلاق معتقد هستید آقای سجادی مناسب ترین گزینه برای احراز این مسئولیت است.

وی در پایان ضمن ارائه توصیه هایی به وزیر پیشنهادی از وی خواست در صورت به عهده گرفتن مسئولیت این وزارتخانه تعامل خود با مجلس و جوانان را حفظ کند و از به کار گماردن مدیران سیاسی در این عرصه خودداری کند و منابع و اعتبارات را به طور متوازن در مناطق مختلف توزیع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز