خبرگزاری کار ایران

سلیمانی در تبیین راه‌های پیروزی در مذاکرات هسته‌ای:

رمز موفقیت تک صدایی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۷۶

ضعف آمریکایی‌ها در مذاکرات نشات گرفته از چندصدایی بودن مسئولان آنهاست و باید از آن درس گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ ملت ایران از زاویه وحدت و تک صدایی می‌تواند موفقیت خود را در مذاکرات هسته‌ای تضمین کند.

محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ و در پاسخ به سوالی مبنی بر سخنان رهبری درخصوص تیم مذاکره کننده گفت: ما باید در بحثدیپلماسی خارجی وحدت داشته باشیم و تک صدا باشیم و هیچگاه نباید با مخالفت و موضعگیری دیپلمات‌ها را تضعیف کنیم.

وی تک صدا بودن را رمز موفقیت در مذاکرات دانست و ادامه داد: همانطور که میبینیم در نقطه مقابل و در آمریکا ضعف وجود دارد و آنها مواضع مختلفی دارند و دچار ضعف شده‌اند و در جریان مذاکرات چند صدا هستند اما ملت ایران با وحدت می‌تواند از همین زاویه موفقیت خود را تضمین کند.

نماینده مردم تهران مردم را عنصر اصلی حل مسائل مختلف دانست و تصریح کرد: مسئولین باید تکیه اصلی را مردم بدانند و در رفع مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ‌ دولت در جهتی حرکت کند که همه‌ مسائل را در گرو نتایج مذاکرات نداند و باید مراقب باشد که عناصر سست در دولت نفوذ نکند، زیرا نتیجه مذاکره هرچه باشد به نفع ملت ایران است و آنچه مهم است این است که ما روی پای خود بایستیم و برای تقویت استقلال خودمان آمادگی بیشتری داشته باشیم.

سلیمانی با اشاره به راهپیمایی روز گذشته و تاثیرات آن بر مذاکرات هسته‌ای گفت: حضور با اراده، باصداقت و با آمادگی کامل مردم ایران دشمن را چندین قدم به عقب می‌کشاند و دشمنان را از هر طمعی که به ایران دارند ناامید می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص ورود مداحان اهل بیت به مباحثسیاسی گفت: این بحث‌ها انحرافی است. ملت ایران تک تک‌شان سیاسی هستند و در واقع سیاسی کاری‌ها مثل باند بازی خراب و مضموم است.

نماینده مردم تهران اظهار کرد: مداحان باید آگاهی دهند و از شعارهای حماسی و انقلابی استفاده کنند زیرا نهضت حسینی نهضت انقلابی و نهضت سیاسی است اما باید توجه کرد که آن سیاست باید سیاست علوی باشد و سیاستی به نفع مستضعفین و مظلومین باشد.

وی اظهارنظر مداحان در خصوص مسائل سیاسی را خواسته امام خمینی(ره) و رهبری دانست و گفت: در هیئت‌های شعارهای امام حسین(ع) که همان امر به معروف و نهی از منکر است یعنی مبارزه با ظلم و استکبار، مبارزه با کسانی که منافع ملی را نابود بکنند باید برجسته شود و مداحان باید جنبه های انقلابی و حماسی را وارد هیئت ها بکنند

سلیمانی در پایان ابراز کرد: اگر مداحی بتواند جنبه های انقلابی و سیاسی را وارد هیئتهای مذهبی بکند در محضر خداوند اجر بالایی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز