خبرگزاری کار ایران

محمدی به ایلنا خبر داد؛

حضور مدیران ارشد گمرک در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس

کد خبر : ۱۱۷۸۶۱

کمیسیون اصل ۹۰ اگر در فرایند ساختاری مشکلاتی را در سازمان و ادراه گمرک مشاهده کند در این سازمان ورود خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ اگر در فرایند ساختاری مشکلاتی را در سازمان و ادراه گمرک مشاهده کند در این سازمان ورود خواهد کرد.
داوود محمدی، در گفتگو با ایلنا خبرنگار پارلمانی ایلنا، در خصصو جلسه عصر امروز کمسیون اصل ۹۰گفت: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ امروز در جلسه خود میزبان مسوولان و مدیران ارشد سازمان گمرک کل کشور بودند.
وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ با حضور مسولان و مدیران ارشد سازمان گمرک و بنادر کشور مشکلات این سازمان و اداره را از قبیل طول مدت ترخیص کالا، توقف کالا، تعرفه گمرکی و سایر مواردی که از افراد حقیقی و حقوقی از این اداره انجام شده است را بررسی کردند.
محمدی بیان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ اگر در فرایند ساختاری مشکلاتی را در سازمان و ادراه گمرک مشاهده کند در این سازمان ورود خواهد کرد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: کرباسیان با حضور در کمیسیون اصل ۹۰ برنامه‌های آینده خود را به اعضا از سیر مراحل قبض کالا تا ترخیص و استفاده از سامانه پیامکی در قبض و ترخیص کالا و تجهیز اداره گمرک به وسایل روز ارائه کرد.
وی بیان کرد: اعضای کمیسیون اصل ۹۰ به مدیران ارشد گمرک قول داده‌اند که اگر مشکلات قوانین و مقرراتی در اداره گمرک وجود داشته باشد را به کمیسیون ارائه دهند تا برای رفع این موارد کمیسیون وارد عمل شود.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در آینده‌ای نزدیک در نظر داریم نشست مشترکی میان سازمان گمرک و بنادر کشور با سازمان استاندارد و وزارت بهداشت و درمان و سایر دستگاههای ذی ربط برگزار کنیم تا مشکلات آنان نیز در یک پنجره واحد در ترخیص و قبض کالا‌ها برطرف شود و این سازمان‌ها مجبور نشوند برای حل مشکلات خود به چندین دستگاه و سازمان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز