خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

توضیحات جلالی در مورد عدم پخش زنده جلسه رأی اعتماد وزرا از صدا و سیما

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۰۴

باید صبر کرد تا شبهاتی که در خصوص وی به وجود آمده از سوی فرجی دانا پاسخ داده شود، به طور حتم قبل از پاسخ وزرای پیشنهادی قضاوت زودهنگام کار درستی نیست.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تاکید کرد: مجلس در تصمیم گیری پخش شدن یا نشدن بررسی صلاحیت وزرا در صدا و سیما هیچ نقشی نداشته زیرا خود این سازمان تصمیم به پخش نشدن جلسه رأی اعتماد به صورت زنده از تلویزیون گرفته است.
به گزارش ایلنا، کاظم جلالی امروز - یکشنبه - در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی کردن فضای مجلس در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی افزود: نمایندگان تلاش دارند تا با شنیدن سخنان موافق و مخالفان نسبت به صلاحیت وزرا تصمیم بگیرند البته در این بین ممکن است برخی از وکلای ملت از قبل‌شناختی نسبت به وزرای پیشنهادی داشته باشند که بر این اساس تصمیمات خود را زود‌تر اتخاذ می‌کنند.
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آقای نادران اعلام کرده که مدرک تحصیلی صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان با مشکل روبرو است، تصریح کرد: من نامه دانشگاه آزاد را در دست صالحی امیری دیدم که ایشان در سال ۸۳ و ۸۴ مدرک دکتری را اخذ کردند اما حال باید منتظر ماند تا آقای نادران مستندات خود را ارائه کنند.
وی در ادامه در خصوص استاد تمامی رضا فرجی دانا وزیر پیشنهادی علوم افزود: باید صبر کرد تا شبهاتی که در خصوص وی به وجود آمده از سوی فرجی دانا پاسخ داده شود، به طور حتم قبل از پاسخ وزرای پیشنهادی قضاوت زودهنگام کار درستی نیست.
جلالی در خصوص فضای مجلس به رأی اعتماد نسبت به فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: شبهه جدی در مورد وی مطرح نبود و کسانی که به عنوان موافق و مخالف در مورد وی سخنرانی کردند مجموعه مطالبی را گفتند براساس مسیر قانونی رأی اعتماد شکل گرفت.
رئیس فراکسیون رهروان مجلس در خصوص علت پخش نشدن نحوه بررسی صلاحیت وزرا به صورت زنده از تلویزیون گفت: دکتر لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده‌ای که به همین موضوع اشاره داشت اعلام کردند که ما در مورد پخش شدن یا نشدن صلاحیت وزرا از تلویزیون نقشی نداشتیم و این تصمیم سازمان صدا و سیما بود تا این مراسم از تلویزیون پخش نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز