خبرگزاری کار ایران

فیاضی در تذکر شفاهی:

بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی مجددا به کار گرفته نشوند

کد خبر : ۱۱۴۸۳۵

هیچ شهریه ای نباید در مدارس دولتی اخذ شود / وزیر نیرو باید پاسخگوی چرایی افزایش هزینه انشعاب برق خانوارها باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با انتقاد از به کارگیری مجدد بازنشستگان در بدنه دولت با عناوین مدیریتی گفت: نباید بازنشستگان دوباره جذب دستگاه های دولتی شوند.

به گزارش ایلنا، عبدالوحید فیاضی در نشست علنی امروز، در تذکر شفاهی با یادآوری عدم جبران خدمات معلمان حق التدریس، افزود: دولت باید هر چه سریعتر مطالبات این معلمان را بپردازد.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عدم پرداخت سرانه مدارس از سوی دولت تصریح کرد: عدم پرداخت این سرانه مشکلات بسیاری را برای مدارس روستا مرکزی ایجاد کرده که رفع آ ن نیازمند توجه جدی مسئولان است.

وی با انتقاد از دریافت شهریه در مدارس دولتی، افزود: هیچ شهریه ای نباید در مدارس دولتی اخذ شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بسیاری از شهرهای محمودآباد و نور از کمبود امکانات پزشکی و درمانی رنج می برند، تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان باید هر چه زودتر کاستی های بهداشتی در مناطق محروم کشور را رفع کند.

فیاضی در تقاضایی از رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: به مسئله شرکت زربان و سکوت قریب الوقوع آن در حوزه اقتصتدی توجه کرده و پیگیری کند.

وی با انتقاد از افزایش دور از منطق هزینه انشعاب برق خانوارها افزود: وزیر نیرو باید پاسخگوی چرایی این افزایش باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه بسیاری از راه های ارتباطی شهرستان های بلده و لاویج و بلند رود از توابع حوزه انتخابیه اش ایمن نبوده، گفت: بی توجهی به این جاده ها خطرات جدی را در پی دارد.

فیاضی با انتقاد از کمبود آب شرب در برخی از شهرستان های حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: شهرستان های محمودآباد و نور و همچنین روستاهای تابع آن با مشکل جدی کمبود آب آشامیدنی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغ کتاب های آموزشی تحت عنوان کتاب های آسان در صدا و سیما نباید منجر به صدمه به بدنه آموزش کشور شود افزود: صدا و سیما به جنبه های دیگری از تبلیغات خود به غیر از بحثتجاری آن بیندیشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: رئیس جمهور در سخنان خود از خالی شدن خزانه حرف می زند این در حالی است که گزارش وزیر اقتصاد ناقض سخنان روحانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز