خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای؛

رئیس انجمن کلیمیان تهران از مواضع دکتر روحانی در سازمان ملل حمایت کرد

کد خبر : ۱۱۲۸۵۱

سخنرانی‌های اخیر رئیس‌جمهور در سازمان ملل مایه افتخار جامعه یهودی است؛ چرا که بر اساس منطق، حقوق ملت را بیان داشتند.

رئیس انجمن کلیمیان تهران تاکید کرد: بی‌تردید سخنرانی رئیس دولت تدبیر و امید در مجمع عمومی سازمان ملل و تاکید وی بر شعار «آری برای صلح و نه برای جنگ» در سراسر جهان، نقش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از کشورهای صلح دوست جهان اثبات و دریچه تازه‌ای را باز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، " همایون سامه‌یح " رئیس انجمن کلیمیان تهران در نامه‌ای خطاب به دکتر روحانی ضمن اعلام حمایت ایرانیان یهودی از مواضع رئیس‌جمهور کشورمان در سازمان ملل، تاکید کرد: سخنرانی‌های اخیر رئیس‌جمهور در سازمان ملل مایه افتخار جامعه یهودی است؛ چرا که بر اساس منطق، حقوق ملت را بیان داشتند.

وی تصریح کرد: بی تردید سخنرانی رئیس دولت تدبیر و امید در مجمع عمومی سازمان ملل و تاکید وی بر شعار «آری برای صلح و نه برای جنگ» در سراسر جهان، نقش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از کشورهای صلح دوست جهان اثبات و دریچه تازه‌ای را باز کرد که بدون اغراق اثرات مثبتی را برای ایران در سطح منطقه و جهان به دنبال خواهد داشت.

همچنین در نامه رئیس انجمن کلیمیان تهران آمده است: بی‌شک همراهی سیامک مره صدق نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با دکتر روحانی در سفر به نیویورک، نشانه بذل توجه رئیس‌جمهور و همگامی جامعه کلیمی ایران با مواضع هوشمندانه جمهوری اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز