خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی فراهانی در تذکر شفاهی:

قم با مشکل کمبود آب شرب مواجه است

کد خبر : ۱۱۱۴۷۴

وزیر راه وشهرسازی باید درخصوص جذب فاینانس قطار سریع السیر تهران - قم که مصوبه مجلس بوده و در قانون بودجه سال ۹۲ نیز لحاظ شده، پیگیری کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری حادثه اتوبان تهران - قم و کشته شدن تعدادی از هموطنانمان در آن گفت: جذب فاینانس قطار سریع السیر تهران - قم - اصفهان باید در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، احمد امیر آبادی فراهانی با اشاره به حجم بالای تردد در محور تهران - قم افزود: وزیر راه وشهرسازی باید درخصوص جذب فاینانس قطار سریع السیر تهران - قم که مصوبه مجلس بوده و در قانون بودجه سال ۹۲ نیز لحاظ شده، پیگیری کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درخصوص جذب فاینانس قطار سریع السیر تهران - قم طرف چینی نیز اعلام موافقت کرده و نیازمند پیگیر جدی است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکل تعاونی های مسکن مهر باید در اولویت این وزارتخانه قرار بگیرد چرا که این تعاونی ها با مشکلات اساسی در حال حاضر دست و پنجه نرم می کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: بحثزیرساخت های مسکن مهر یکی دیگر از بحثهای مهمی است که باید در اولویت کاری وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی قرار بگیرد چرا که مشکلات اساسی را در بسیاری از شهرها به وجود آورده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری مشکل کمبود آب شرب در حوزه انتخابیه خود افزود: امید است با پیگیری وزیر نیرو هرچه سریع تر این مشکل استان قم مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز