خبرگزاری کار ایران

بررسی حادثه اتوبان تهران - قم در کمیسیون عمران

کد خبر : ۱۰۶۰۷۳

ادامه طرح یک فوریتی حمایت از احداث، تجهیز، ‌نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها نیز در کمیسیون عمران بررسی می‌شود.

اعضای کمیسیون عمران با دعوت از تمام دستگاه‌های مرتبط با حادثه اتوبان تهران - قم به بررسی این پرونده در روز یکشنبه می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، کمیسیون عمران در جلسات هفتگی خود علاوه بر بررسی اخبار و اطلاعات واصله، ‌ بررسی سانحه تصادف دو دستگاه اتوبوس مورخ ۱۸/۶ / ۱۳۹۲ محور قم - تهران که متأسفانه منجر به فوت و مصدوم شدن تعداد کثیری از هموطنان شد با حضور دستگاههای اجرائی ذی‌ربط را در دستور کار خود دارد.

همچنین این کمیسیون در روز سه شنبه ادامه طرح یک فوریتی حمایت از احداث، تجهیز، ‌نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها را بررسی می‌کنند.

بررسی طرح استفساریه تبصره(۶) قانون نحوه تقویم ابنیه، املاک و اراضی مورد نیاز شهرداری‌ها و بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده مواد ارجاعی: بند(۸) ماده(۱) - ماده(۸) و تبصره(۱) - ماده(۱۴) - تبصره‌های(۱) و(۲) ماده(۱۴) - ماده(۳۴) - تبصره‌های(۱) و(۲) ماده(۳۸) - تبصره(۳) ماده(۴۸) نیز از دستور کارهای دیگر کمیسیون عمران در روز سه شنبه است.
گفتنی است اعضای هیأت رئیسه کمیسیون عمران صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای برگزار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز