خبرگزاری کار ایران

دعوت کمیسیون اصل ۹۰ از نمایندگان وزارت خارجه و اطلاعات / بررسی پرونده لاستیک دنا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۶۸

جلسه با برخی مسئولان سازمان امور مالیاتی راجع به لاستیک دنا نیز در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دعوت از نمایندگان تام‌الاختیار وزارت خارجه و اطلاعات به منظور بررسی گزارش‌های حمایت از اتباع ایرانی صدا و سیما را در دستور کار هفتگی خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه جلسه هیئت رئیسه کمیسیون و جلسه عمومی کمیسیون به منظور بررسی گزارش‌های تهیه شده برای قرائت از تریبون مجلس شورای اسلامی(حمایت از اتباع ایرانی) و صدا و سیما را در دستور کار هفتگی خود دارد.

کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی همچنین در روز دوشنبه از نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌های اطلاعات و امور خارجه راجع به پرونده مطروحه دعوت به عمل آورده است.

جلسه اعضای ثابت کمیسیون به منظور بررسی و رسیدگی به شکایات و پرونده‌های مطروحه و جلسه با برخی مسئولان سازمان امور مالیاتی راجع به لاستیک دنا نیز در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی، ‌ فنی و عمرانی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس جلسه‌ای را برای رسیدگی به شکایات واصله در روز یکشنبه برگزار می‌کنند.

کارگروه ارتقای سلامت اداری این کمیسیون در روز یکشنبه جلسه‌ای را به منظور بررسی پرونده‌های مطروحه برگزار خواهد کرد.

کارگروه قضایی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در روز دوشنبه جلسه‌ رسیدگی به شکایات واصله را در دستور کار خود دارد.

کارگروه سیاسی و نظامی این کمیسیون در روز سه‌شنبه جلسه‌ای را برای رسیدگی به شکایات واصله برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز