خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آمل خبرداد:

کشف 25 تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۰۴

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 25 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ،به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" نعمت الله آزادی" با اعلام این خبر، افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا چوب و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب جنگلی در یکی از روستا های شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی"امامزاده عبدالله" این فرماندهی به همراه عوامل منابع طبیعی در بازدید از محل مورد نظر موفق شدند، 25 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ آزادی، افزود: چوب های قاچاق مکشوفه تحویل نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

آزادی، عنوان داشت: طبیعت جزئی از حیات و زندگی انسان است که به امانت در اختیار نسل های قبل بوده و به ما رسیده و ما نیز باید آن را به نسل های آینده تحویل دهیم.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه برای حفظ این جزء مهم از زندگی باید همه همکاری کنند و احساس مسئولیت داشته باشند، افزود: در این راستا همراهی و همکاری شهروندان در شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان نقش بسیار مهمی در موفقیت پلیس در اجرای ماموریت‎ ها و تولید امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز