خبرگزاری کار ایران

فرماندار نوشهر در گفت و گو با ایلنا:

تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری شهرستان نوشهر

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۸۸

فرماندار شهرستان نوشهر گفت: باید زیرساخت های گردشگری در نوشهر به درستی ایجاد شود و از وجود سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در این بخش استفاده کنیم.

عبدالصمد صفرنژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا در نوشهر، با اشاره به پتانسیل های موجود گردشگری در شهرستان نوشهر اظهار داشت: جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در اولویت برنامه های دولت قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر گفت: نگاه ویژه استاندار مازندران به جذب گردشگر در این استان و برنامه های دولت در شهرستان نوشهر، توجه ویژه مسئولین مرتبط امر را می طلبد.

صفرنژاد افزود: مسئولین ذیربط باید برای دریاگردی نوشهر برنامه ریزی دقیقی ارائه دهند و بر جذب سرمایه گذاران بخش گردشگری اهتمام ورزند.

فرماندار نوشهر بیان کرد: استفاده از ظرفیت دریا یکی از مهم ترین راه‌های جذب گردشگر و اشتغالزایی در شهرستان نوشهر محسوب می شود که متاسفانه به این امر توجه کافی نشده است.

وی ادامه داد: برای اشتغالزایی و رفع ریشه ای مشکلات مردم در شهرستان نوشهر باید بیش از پیش فعالیت صورت گیرد و در این کار گرایش سیاسی معنایی ندارد.

عبدالصمد صفرنژاد در پایان خاطرنشان کرد: فرماندار مسئول تمامی جناح ها و جریان های سیاسی شهرستان است و باید همه گروه های سیاسی برای پیشرفت شهرستان نوشهر در کنار یکدیگر قرار گیرند. پاسخ صحیح به ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی و رضایت آنان، نمره مثبت یک مدیر در شهرستان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز