خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

فعالیت بیش از 500 مرکز درمانی و ترک اعتیاد در استان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۲۸

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از فعالیت بیش از 500 مرکز درمانی و ترک اعتیاد در استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این که اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید در قیاس با گذشته در این حوزه در استان صورت گرفته است و دولت برنامه های خوب و موثری را در این خصوص تدارک دیده است، یاد آور شد: دولت تدبیر و امید 767 میلیون تومان به امر پیشگیری از اعتیاد، افزایش تاب آوری و حق بیمه افراد کارآفرین استان در سال جاری اختصاص داده است.

معاون استاندار با بیان این که بیش از 500 مرکز درمانی و ترک اعتیاد در استان در حال فعالیت هستند، عنوان نمود: می توان گفت که استان نسبت به گذشته عاری از افراد معتاد متجاهر هست و با هماهنگی و تعامل دستگاه های مسئول، کار در این حوزه بصورت مطلوب به جلو می رود.

یونسی به اختصاص 8 میلیارد تومان از سوی دولت تدبیر و امید به امر شتاب بخشیدن به روند کارآفرینی معتادان بهبود یافته استان در سال 96 اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بازارچه هایی برای عرضه تولیدات معتادان در حال ترک بویژه در ایام نوروز اختصاص یابد و شهرداری ها در این حوزه ها باید بیشتر نقش آفرینی کنند.

جانشین رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، پیشگیری از اعتیاد را نیازمند مشارکت جدی مردم و بخش های دولتی و غیردولتی دانست و گفت: بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد برای مقابله با اعتیاد از مصادیق اصلی اجتماعی کردن مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

معاون استاندار، افزود: صدا و سیمای مرکز استان با پردازش عالمانه از دریچه فرهنگی و هنری نسبت به تبیین موضوعات پیشگیری از اعتیاد، ترک اعتیاد و اشتغال بهبود یافتگان اهتمام نماید.

علی اصغر میرزایی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در آغاز این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه های این دبیرخانه ارایه نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز