خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۲۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اعلام این مطلب افزود: این طرح از تاریخ 11 بهمن ماه شروع شده و تا 31 فروردین 97 ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این سازمان از تمامی توان خود در این طرح برای ایجاد آرامش در ایام پایانی سال با توجه به افزایش تقاضای عمومی استفاده خواهد کرد، گفت: از توان دستگاه های دیگر از جمله اداره کل استاندارد، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، ناظران افتخاری و ... در قالب های مختلف از جمله گشت مشترک استفاده خواهیم کرد.

او تصریح کرد: عرصه فعالیت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار و شیرینی جات و ... بوده و در بخش خدماتی نیز شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، واحدهای اقامتی، رستوران ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، انبارها، سردخانه ها، میادین میوه و تره بار مورد نظارت بازرسان این سازمان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه در ایام پایانی سال نمایشگاه های عرضه مستقیم بهاره و فروش فوق العاده در استان خواهیم داشت، یادآور شد:با توجه به ورود حجم زیاد مسافر در روزهای پایانی سال به استان مازندران گشت های مختلف بازرسی در این ایام و بالاخص تعطیلات نوروزی در جهت رصد بازار فعال خواهد بود.

خاطر نشان می سازد شهروندان عزیز می توانند با مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم فروشی موارد را به شماره 124 اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز