خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبر داد:

افتتاح طرح هایی با ارزش بیش از5 هزار و 400 میلیاردتومان امسال در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۲۶۶

استاندار مازندران از افتتاح طرح هایی با ارزش بیش از5 هزار و 400 میلیاردتومان امسال در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد اسلامی در حاشیه افتتاحیه 6 طرح بهداشتی ، آبرسانی و آموزشی در شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : امسال تنها در پروژه های عمرانی روستائی ، عمرانی شهری ، زیرسازی و زیربنایی که در دهه فجر شاهد بهره برداری ان در استان هستیم حدود 800 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه تعدادی از پروژه ها در دهه فجر و تعدادی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد ، افزود : اینها غیر از پروژه هایی است که به عنوان پروژه زیربنایی در حال اجرایی است که به عنوان آمار و ارقام نمی آید.

اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت اندک بودجه در کشور همچنان روند ساخت و ساز و پیشرفت توسعه پا برجا است ، گفت : امیدواریم مردم با نقش روزافزون خود منابع شان را در مدار تولید واقتصاد قرار دهند تا شاهد رشد وتوسعه در پیشرفت استان باشیم .

وی با بیان اینکه نقش آفرینی مردم یک فرصتی است که انقلاب برای ما به وجود آورده است گفت : هرچه قدر که مشارکت مردم در روستاها بیشتر باشد روستاها آبادتر است که ما هم به سهم خود برنامه هایی برای توسعه زیرساخت داریم .

استاندار مازندران با بیان اینکه امسال شاهد به بهره برداری رسیدن پروژه گازرسانی از دامغان به استان مازندران بوده ایم ، گفت : همچنین در دهه فجر امسال شاهد به بهره برداری رسیدن چند پروژه گازرسانی در روستاها هستیم .

در شمشین روز از دهه مبارک فجر روز سه شنبه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی 3 طرح بهداشت ، یک طرح آبرسانی و 2 واحد آموزشی در شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز