خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

بهره برداری از سه شرکت تعاونی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۷۰۷

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در دهه فجر امسال 3 شرکت تعاونی در شهرستان محمودآباد به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از ساری،مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : در دهه فجر امسال 3 شرکت تعاونی در شهرستان محمودآباد به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها برای 45 نفر شغل ایجاد می شود .

کامران اصغری  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای ایجاد این شرکت ها که در بخش های صنعتی ، کشاورزی ، و خدمات فعال می شوند بیش از 3 میلیارد و 100 میلیون ریال سرمایه گذاری شد .

وی در تشریح این طرح ها گفت : شرکت تعاونی تولیدی طراحان مدار گستر الکترونیک با طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی در شهرستان محمودآباد یکی از این طرح ها است .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران اشتغالزایی این طرح را حدود 10 نفر به طور مستقیم اعلام کرد و افزود : 800 میلیون ریال برای اجرای این طرح هزینه شد .

وی گفت : شرکت تعاونی خدماتی احسان رویان سبز کاسپین با محوریت طراحی، نظارت، مشاوره، محاسبه فنی و امور عمرانی در محمود آباد دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد .

به گفته اصغری با اجرای این طرح 300 میلیون ریالی برای 15 نفر اشتغال ایجاد شد .

وی از شرکت تعاونی نوآوران توانمند شمال به عنوان دیگر طرح دهه فجر امسال برشمرد و گفت : تولید صنایع تبدیلی کشاورزی محوریت تولیدات این شرکت می باشد که برای اجرای این طرح 2 میلیارد ریال هزینه شد .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود : با اجرای این طرح نیز برای بیش از 20 نفر اشتغال ایجاد شد .

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از شرکت های تعاونی مذکور نیز دارای  7 عضو هستند.

مازندران بیش از 14 هزار شرکت تعاونی دارد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز