خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

جامعه امروز نیازمند بازگشت به مولفه‌های دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۴۴

استاندار مازندران گفت:در دفاع مقدس کسی به فکر رتبه و درجه نبود و همه به خدمت و پیروزی توجه می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد اسلامی صبح امروز در آیین افتتاحیه فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که همزمان با 10 موزه فرهنگی سراسر کشور برگزار شد ،اظهار داشت:برگزاری مراسم همزمان این پروژه ها نشان از اراده یکپارچه و قاطع است برای اینکه بدانیم رمز و راز پیروزی و موفقیت ما و رمز ماندگاری بر اساس چه مولفه هایی بوده تا آن را زنده نگه داریم.

وی تفکر جمعی، همبستگی، خداجویی را رمز پیروزی انقلاب دانست و افزود:در دفاع مقدس کسی به فکر رتبه و درجه نبود و همه به خدمت و پیروزی توجه می‌کردند.

استاندار مازندران گفت:در این عرصه هم باید مانند ایام دفاع مقدس به باورهایمان ایمان مجدد بیاوریم و برای رسیدن به قله‌های موفقیت همان مولفه‌ها را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه بازسازی پارک موزه دفاع مقدس در این مکان از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است،افزود: این مکان روایتگر دلامردی و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که شبیه سازی عملیات والفجر هشت در این پارک موزه نمونه ای مهم از این دستاورد است.

اسلامی ادامه داد:ضرورت دارد در مسیر سازندگی و عزت روز افزون ملت تلاش بی وقفه خودمان بدون هیچگونه تعللی ادامه دهیم.

استاندار مازندران گفت:می بایست از فرصت  و ظرفیت های موجود به عنوان قدرت جهانی شدن بهره گیری کنیم و اینکه نباید رفتار و بروکراتیک اداری ما را برای انجام خدمت به مردم خسته کند.

اسلامی از سرمایه گذاری پنج هزار و 500 میلیارد تومانی در سالجاری خبر داد و افزود:با وجود چنین ظرفیتی باید همه با هم میثاق ببندیم تا سر راه مردم موانع ایجاد نکنیم.

وی تاکید کرد:باید تلاش کنیم تا مازندران را تبدیل به قطب پیشرفته در جهت شکوفایی اقتصادی بکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز