خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی مازندران:

زمینه همکاری مازندران و ایتالیا در بخش کشاورزی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۶۲

رئیس جهاد کشاورزی مازندران گفت:ایتالیا از تکنولوژی بسته بندی سبزیجات برخوردار است همکاری در این زمینه با توجه به تولیدات سبزی در مازندران مناسب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،رئیس جهاد کشاورزی مازندران عصر امروز در دیدار با شهردار مونته سیلوانا ایتالیا در سالن اجتماعات فرمانداری ساری به ظرفیت های مازندران در بخش کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت:مازندران سالانه 6.5 تن محصولات کشاورزی تولید می کند.

وی افزود:از این میزان 2.5 میلیون تن مرکبات،180 هزار تن کیوی و بیش از 300 هزار تن انواع هلو و شلیل است.

رئیسدجهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه مازندران سالانه قابلیت 220 هزار تن گوشت مرغ را دارد گفت: مازندران با تولید 850 هزار تن برنج سفید بزرگ ترین تولید کننده برنج در سطح کشور است.

وی به ظرفیت های مازندران در بخش های کشاورزی نظیر گل و درختچه های زینتی،شیلات و آبزیان اشاره کرد و افزود:تولید بیش از 500 هزارتن سبزیجات نیز از دیگر ظرفیت های مازندران در بخش کشاورزی است.

حیدرپور با اشاره به اینکه ایتالیا از تکنولوژی بسته بندی سبزیجات برخوردار است همکاری در این زمینه را با توجه به تولیدات سبزی در مازندران مناسب دانست.

وی از شهردار شهر مونته سیلوانا ایتالیا خواستار همکاری مشترک در تولید بذر گلخانه ای خیار و گوجه شد.

حیدرپور ادامه داد:در بخش کشاورزی هر گونه همکاری با کشور ایتالیا وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز