خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازگانی مازندران:

ظرفیت های مشترکی بین دو کشور ایتالیا و ایران وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۵۸

رئیس اتاق بازگانی مازندران گفت:ایتالیا جز چهارمین کشوری است که با ایران رابطه تجاری دارد،این نشان از ارتباط خوب بین دو کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،عبدالله مهاجر عصر امروز در دیدار با شهردار مونته سیلوانا ی ایتالیا در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: از دیرباز رابطه سیاسی و اقتصادی ایران با کشور ایتالیا خوب بوده حتی در زمان تحریم نیز ایتالیا به کشور جمهوری اسلامی ایران نگاه مثبت داشته است.

وی افزود:ایتالیا جز چهارمین کشوری است که با ایران رابطه تجاری دارد،این نشان از ارتباط خوب بین دو کشور است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به ظرفیت های مشترک دو کشور ایتالیا و ایران گفت:این امر می تواند زمینه همکاری دو کشور را به خوبی فراهم کند.

مهاجر با اعلام اینکه از ابتدای سال 96 تاکنون 2 میلیون 300 هزار دلارصادرات به ایتالیا صادر شده است افزود: 23 میلیون دلار نیز واردات مازندران از این کشور بوده است.

وی با یادآوری سفر تجاری مازندران به استان مارکه ایتالیا و حضور هئیت تجاری این استان به مازندران گفت: با سفرهایی صورت گرفته ظرفیت های دو کشور برای همکاری فی مابین در حوزه های مختلف کشاورزی،اقتصادی و گردشگری مورد توجه قرار گرفت.

مهاجر افزود:مازندران بیش از 4 هزار صنایع متوسط و کوچک برخوردار است که این امر می تواند زمینه همکاری مازندران و مونته سیلونا را به خوبی فراهم کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز