خبرگزاری کار ایران

شهردار مونته سیلوانا ایتالیا؛

رویکرد فعلی دولت ایران موجب گسترش روابط تهران با کشورهای دنیا شده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۲۵۶

شهردار مونته سیلوانا ایتالیا گفت: رویکرد فعلی دولت ایران در تعامل بین المللی ، موجب گسترش روابط تهران با کشورهای دنیا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،شهردار مونته سیلوانو عصر امروز در دیدار با فرماندار و مدیران و فعالان بخش اقتصادی و گردشگری مازندران اظهار داشت: کشورم برای رشد اقتصادی و تبادل فرهنگی و تمدنی به صورت جدی آماده برداشتن گام های عملیاتی است.

وی افزود : برای ما خیلی مهم است که کاری را شروع کردیم حتما عملی شود و سفر کنونی ما هم به دنبال سفر سال گذشته ما به مازندران به همراه تعدادی از سرمایه گذاران ایتالیائی است که به امضای چند توافق نامه منجر شده بود.

شهردار مونته سیلوانا گفت : امروز برای بار دوم به همراه سه نماینده از بخش بین الملل شرکت های مهم ایتالیایی به ساری سفر کردیم و می خواهیم گام عملی خود را برداریم تا آمدن ما فقط در حد حرف نباشد.

وی گفت : رویکرد فعلی دولت ایران در تعامل بین المللی ، موجب گسترش روابط تهران با کشورهای دنیا شده است.

این مقام ایتالیایی با بیان اینکه ایتالیا و ایران از تاریخ فرهنگی و تمدنی طولانی برخوردارند و شباهت های زیادی در بخش خای مختلف دارند ، اظهار داشت : به همین دلیل امروز باید زمینه های لازم را برای گسترش همکاری تجاری ، اقتصادی و گردشگری ایجاد و فراهم کنیم.

مورانیو با بیان اینکه در سال های اخیر ارتباطات سیاسی و تجاری میان دو کشور ایران و ایتالیا گسترش خوبی یافته است، افزود : هم اکنون فرصت خوبی در اختیار دو کشور قرار دارد تا فاصله های قبلی را از میان ببرند و اشتراکات فرهنگی و تاریخی را بیشتر تبیین کنند.

وی افزود: ما معتقدیم بیشترین فعالیت را برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرهای ساحلی و رودخانه ای مانند ساری می توان انجام داد که علاوه بر طبیعت زیبا، دارای میراث فرهنگی و تاریخی و صنعت گردشگری است.

مورانیو، اخلاق نیکو و مهمان نوازی مردم ایران از جمله شهر ساری را از ویژگی های قابل توجه دانست و گفت: این مقوله انسانی هم ما را تشویق به گسترش ارتباطات میان مردم ایتالیا با ایران می کند.

وی همچنین ویژگی های شهر مونته سیلوانو را برای حاضران تشریح کرد و گفت که این شهر دارای پنج کیلومتر ساحل در دریای مدیترانه است و جمیعت شناور آن در فصل تابستان با حضور گردشگران تا 110 هزار نفر می رسد.

وی افزود: حدود چهار هزار اتاق در هتل های شهر ساحلی مونته سیلوانو وجود دارد.

شهردار شهر مونته سیلوانا و هیات همراه صبح امروز پنجشنبه به ساری سفر کردند و پیش از شرکت در این نشست از چند منطقه گردشگری، میراث تاریخی و فرهنگی از جمله شهر تاریخی فرح آباد ساری دیدن کردند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز